Gå til innhold

Nivåregulering feil melding kommet opp i spedometeret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fikk nettopp opp feilmelding i bilen at nivåregulering er gått i nødmodus. Bilen er helt fin, har ikke senket seg ned. Hva kan være årsaken? Fikk nettopp byttet den ene belgen. Kan ikke høre om det lekker noen luft... Noen anelse?

Skrevet

Nei. Er en E39 2001 modell. Det som er merkelig er at den har ikke gått ned selv om merket er kommet opp..

Skrevet

Den tapper jo ikke ut lufta når lampen kommer på.. :P

Sbekke feilnoder, kan være en gåen sensor..

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Skrevet

Den tappet ut forrige gang den kom opp. Men nå er plutselig lampen borte.. Så får satse på alt fungerer

Skrevet

Da var det vel lekkasje som var problemet, den slipper ikke ut lufta sånn uten videre bare fordi der er en feil.. :) Bruker av og til og få feil selv, med en gang jeg starter, da stopper og starter jeg og feilen forsvinner. Dette skjer dog ganske sjelden. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå i det siste har meldingen komt på ved litt hardkjøring. Kan det være en av sensorene? Vil eg få opp hvilke side som er dårlig på diagnose?

Skrevet

Men er litt rart siden det kommer opp om jeg har kjørt en 2-3 timer. Men en annen ting. Støtdemperne foran er full i olje, rener også litt. Regner med denne er tatt kvelden? Hvordan er ebay coilovers? Noen som har erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...