AMT RACING Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Head up display er gått i svart, har sjekket sikkringer, lading og batteri. Noen som har vert bort i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Virker andre funksjoner i bilen, som f.eks. handsfree? Har noe vært reparert/endret e.l. i det siste, evt. vært på service, eller skjedde det bare utav det blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morkan Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Dette er kanskje for enkelt, men du har selvfølgelig sjekket att ingen har fuklet med bryteren til headup dispayet? awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Om du holder knappen for HUD inne i 10-20 sekunder får du opp en meny, der finnes også en test, prøv d.... Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Har også fått problemer med idrive. Får ikkje bytte radio kanal osv. Prøvde å holde inne HUD knappen i 10-20 sek, men fortsatt svart, så fekk ikkje opp noko meny. Tok av batteri i natt, kobla på igjen i dag og hud virket i 10 min, så var det svart igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Virket iDriven disse ti minuttene? Det kan jo virke som om iDrive-enheten din tuller litt, denne gir bl.a. signal til HUD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Da virket idriven og. Hvor ligger enheten til idriven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Der du stapper CD-er i. Det kan også være defekt batteri som forårsaker dette, anbefaler deg å lade dette helt opp for å se hva som skjer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Har ladet batteriet, og sjekket lading fra dynamo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Da er det nok hovedenhet som har tatt kvelden. Denne styrer alt som går på fiberbusen. Bla hud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 anbefaler å sjekke ebay.de for å komme litt billigere unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Da har eg hatt bilen på verksted. Fått tilbakemelding på at det er headup mostring som er feil på. Nokon som vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Det er fibertilkoblingen i bilen. Disse ledningene går fra hovedenheten, via HUD, deretter til evnt. handsfree-modul og så tilbake igjen til hovedenhet, via et tilkoblingspunkt under hanskerommet. Ved en feil på dette vil ingen av "ekstra"-modulene virke, men navigasjon/iDrive fungerer fint, så om du har problemer med denne samtidig synes jeg dette høres rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Idrive'n har virket heilt fint nå i det siste, men hud er ute. Kan eg tolke mostring som ein koblingsboks? Er den noko eg kan bytte, utan programering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 MOST-ring er en fiberkabel som går i "ring" (som jeg skrev i innlegget over). Det "enkleste vil være å koble den fra rundtom, og så lyse gjennom for å se om det er kontakt.Om handsfree er iorden (noe jeg enda ikke har fått svar på) tviler jeg på det er MOST som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå