SweetBMW Skrevet Mai 19, 2014 Skrevet Mai 19, 2014 Nei. Min M54 kom uten. Blendelokk originalt fra bmw. V8 hat lenger nede pga plassering av bankene. Bildet jeg linket er fra e39. Du ser jo ikke klokka heller på bilen hans.
quandt1960 Skrevet Mai 19, 2014 Skrevet Mai 19, 2014 Hmm merkelig, en av poengene og konseptene med M54 var nettopp den pumpa som gir lavere utslipp av NOX . Sikkert noen varianter i EU som ble blinda som din antagelig? Er ikkje ombygd da den han har? Det letteste vil være å sjekke stempelet i motorblokken for å være helt sikker hvilken motor det er. Kan ikke da forstå hvorfor han får den feilkoden. Strange strange
SweetBMW Skrevet Mai 19, 2014 Skrevet Mai 19, 2014 Nei vanskelig å si du. Nei min var ikke ombygd. Men vet ikke med hans. Kan jo være sprekk i innsugsbelgen også som gir symptomer på falskluft. Men burde ikke gi SAP feil. Derfor jeg mener han burde hatt diag av annet utstyr.
Julianv Skrevet Mai 20, 2014 Skrevet Mai 20, 2014 Jeg fikk lignende feil på min E46 med M54B30 og da var det en liten pumpe-sak under innsuget som var feilen. Noe i sammenheng med bensin-damp.
ghostrider Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Skrevet Mai 20, 2014 Noen tips til hvordan jeg kan søke etter lekkasjer på slanger? Såpevann for trykklekkasjer og startgass for vakuumlekkasjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå