Gå til innhold

e91 sportsseter

varg
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt fra hverandre disse? Jeg trenger å komme til koblingene for luftslangene som går til sidestøttene i førersetet. Har en liten lekkasje der ett sted, som jeg vil ta en titt på. Er vel bakplaten på setet som må av blandt annet? Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gjort det selv på min men de skal på elektriske seter være integrert bak plastpanelet. Det er festet med to standard bmw clips nederst i hvert hjørne. Det dras ned så skal du komme til et deksel til. Der vil du se alle koblingene for luft. Nederst skal det være ventilhus for breddeinstilling og ryggstøtte hvis du har det…Derifra kan du følge slangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passasjersetet er tilsynelatende "tett". Det holder samme nivå fra gang til gang. Førersetet holder på lufta i maks 1 min så blir det etter hvert helt tomt. Ser ut som det er selve plastkoblingen som lekker, ikke slangene, så da må jeg enten finne på noe lurt eller bytte den delen. Sistnevnte alternativ frykter jeg koster noen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta gjerne noen bilder av demonteringen av setet, grei informasjon som passer seg på ett forum da det mest sannsynlig vil være flere som vil komme borti samme problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta gjerne noen bilder av demonteringen av setet, grei informasjon som passer seg på ett forum da det mest sannsynlig vil være flere som vil komme borti samme problemet.

Skal ta litt blider når jeg demonterer ordentlig. Jeg har bare fått sett hvor lekasjen er så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...