varg Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Noen som har tatt fra hverandre disse? Jeg trenger å komme til koblingene for luftslangene som går til sidestøttene i førersetet. Har en liten lekkasje der ett sted, som jeg vil ta en titt på. Er vel bakplaten på setet som må av blandt annet? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Aldri gjort det selv på min men de skal på elektriske seter være integrert bak plastpanelet. Det er festet med to standard bmw clips nederst i hvert hjørne. Det dras ned så skal du komme til et deksel til. Der vil du se alle koblingene for luft. Nederst skal det være ventilhus for breddeinstilling og ryggstøtte hvis du har det…Derifra kan du følge slangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varg Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Takker! Jeg får prøve meg på dette i kveld. Er breddejusteringen som lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Lurer på om den alltid lekker litt uansett. På min så blir den slappere hvis den er helt sammen og jeg tror ikke den kretsen er helt pottetett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg har ikke hatt lekkasje i noen av mine to sett med seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varg Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Passasjersetet er tilsynelatende "tett". Det holder samme nivå fra gang til gang. Førersetet holder på lufta i maks 1 min så blir det etter hvert helt tomt. Ser ut som det er selve plastkoblingen som lekker, ikke slangene, så da må jeg enten finne på noe lurt eller bytte den delen. Sistnevnte alternativ frykter jeg koster noen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Ducked tape fikser ALT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Ta gjerne noen bilder av demonteringen av setet, grei informasjon som passer seg på ett forum da det mest sannsynlig vil være flere som vil komme borti samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varg Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Ta gjerne noen bilder av demonteringen av setet, grei informasjon som passer seg på ett forum da det mest sannsynlig vil være flere som vil komme borti samme problemet. Skal ta litt blider når jeg demonterer ordentlig. Jeg har bare fått sett hvor lekasjen er så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå