sh0xx Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 (endret) Heisann da har jeg endeli fått meg en bil jeg har hatt lyst på en god stund en sein 2001 modell 530i full M-sport ut å innvendig, manuell å div andre ting ) gått bare 160 000 som jeg synes er rimelig lite til en såpass gammelbil. Ska slenge ut flere bilder etterhvert når jeg får vaska den inn å utvendig. Av planer skal jeg - fjerne de få rust flekkene som er på bilen -legge om te sommerdekk -bytte ut alle lys te led å heilt nye xenon lys -full Polering å Rens innvendig - service (oljer, filtere, plugger å diverse) Med tida kommer det -andre felger+ coilovers - proffsote rutene helt fram -lykte film, enten tint eller gul - å masse gøy ting som koster skjorta men kun jeg legger merke til Hehe Noen som har eisenmann sport potte te salgs? må ned minst 1 meter å få kjøpt hamann leppa å nye felger me tia hadde liten motorvask dag i går, var en smuuuuule skitten kan man før etter ^^ Endret April 29, 2015 av sh0xx Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 rett etter handel mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Gratulerer med flott bil pg ikke minst flott motor Følger med videre ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Takk takk ^^ rimeli fornøyd til nå brukte 0.68 på mila fra Trondheim til Kristiansand ^^ Setter pris på ideer å positivt å negativt fra andre bimmere ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Veldig pen og riktig bil. Siklet selv på denne da den var til salgs på Finn. Hva måtte du gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Gratulerer med flott bil Kjekt med manuell og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Fikk den for 120 litt priuting å en go flytur så kunne han ikke si nei til meg Hehe Takk aalgaard:) ja er ikke blitt gammel nok for autolat enda Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Noen som vet hvilket coilovers sett jeg burde gå for ? En kammerat har E39 me black evo, men tenkte supersport control + men finner ingen som selger det plutseli :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 gå for HR eller KW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Er ikke supersport control + egentli kw dempere me andre fjærer ? Ska til proff soting av ruter neste torsdag ! Gleder meg som en unge:) ska ta en vask å noen bilder i morra etter jobb så folk får sett bilen å kanskje kan gi meg råd om hva andre ting som kan gjøres ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Er ikke supersport control + egentli kw dempere me andre fjærer ? Ska til proff soting av ruter neste torsdag ! Gleder meg som en unge:) ska ta en vask å noen bilder i morra etter jobb så folk får sett bilen å kanskje kan gi meg råd om hva andre ting som kan gjøres ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Nei supersport er vel laget på kw lisens, men ekke fult like bra som kw Soting blir nok bra helt fram eller? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Nei supersport er vel laget på kw lisens, men ekke fult like bra som kw Soting blir nok bra helt fram eller? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Ja helt fram, men usikker på hvor mye % :/ han på carshine skulle prøve å gjøre det mest muli orginalt, men tror det blir for lyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Fin 530, få ut masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå