BMWE39turbo Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 hellakker i imola rød da, får du en av fagene som passer e39 best men pen bil med rett motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqen Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 skal du ha schmiedmann grenrør og race cat? det kommer nok til å bråke ubehagelig mye trur jeg blir jo straight pipes med bare bakpotte >.< vurderte det selv til jeg fikk opp øya og så at det var streigt pipes xD Hvem sier at Schmiedmann high flow katalysatorene er straight pipes? Det var ikke det de sa til meg sist vi snakket ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Nei var en fyr på forumet her som hadde hatt det. Bråka tydeligvis alt for mye. Blir jo straight pipes med 1 lydemper helt bakerst hvis du ser hvordan det ser ut Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqen Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Ja, det blir vel ikke voldsomme dempingen i selve cat'ene regner jeg med:) Har bestilt dette settet til min egen 530i og er litt spent på hvordan det vil fungere. Fikk beskjed om at det ikke skulle være så bråkete at det ble slitsomt, men det var anbefalt å bruke en støysvak effektpotte. Ble vel rutet litt inn mot Schmiedmanns egen race potte, men er litt usikker om jeg går for den da jeg i utgangspunktet er litt gira på Eisenmann (til tross for laaang leveringstid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Jeg skal gå for supersport bakpotte da denne er støysvak å tuv godkjent men fremdeles fin se om jeg får lurt meg gjennom en eu me full schmiedmann å supersport bakpotte haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqen Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Hehe, høres ut som en plan:) Pottene til supersport som blir levert i dag er vel rustfrie kontra tidligere versjoner, så da er de sikkert ikke et dårlig valg nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Nei kosta ikke så mye på partsandretards heller så skal bestille potte å coils samtidig ^^ 1 fluer i en smekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Hei igjen! Har hatt en liten service på bimma i helga. Å alt gikk fint men når jeg byttet viskosekoblinga så høres bilen ut som en Volvo 240!! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 funnet ut hva som var galt med bilen eller? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Nei er slik enda... Så vurderer å bytte te en brukt fra vrak handeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 brukt hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Viskosekobling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Knallfil bil, med god motor og transmisjon=) Lakker du denne i Imola har du en perle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Takk for det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 hva med sort tak da? bare å få foliert det ser jo veldig bra ut på sølv bil ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå