Parts24 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Sliter med elendig lyd når jeg streamer spotify via AUX på en BMW E60. Har installert AUX selv, men forstår ikke hvorfor jeg får så skral lyd. Dette er med alle samsungtelefoner jeg har testet. Om jeg derimot tar en laptop så får jeg meget bra lyd... Noen som aner hva som er problemet her? Klarer ikke telefonen å levere nok power? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Generelt har Samsung levert telefoner med dårlig lydprosessering i en stund. De nyeste telefonene til Samsung skal dette være fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Det ble sagt at aux igjennom micro usb kontakten er bra. Mens igjennom jack blir det dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Samsung telefoner ja. Jeg har nå iphone og den har topp lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Har testet med ipad og iphone - og det var akkurat samme problemet. Alt av pcer ser ut til å fungere 100%... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Skal jo ikke gå an det. Rett kvalitet på telefonene i forhold til pc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Merkelig. Prøvd en annen AUX kabel? Personlig bruker jeg en noe dyrere kabel jeg kjøpte på Komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Prøvd med to forskjellige kabler... Snodig dette altså. Det er jo en retrofit dette, men jeg har gjort alt etter boka. Mulig det er selve AUX kontakten som er av dårlig kvalitet eller noe? Skal bestille meg en grom kabel å se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 prøvd å skru ned volumet på telefonen litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Om samme kabel gir dårlig lyd mot en enhet, men bra mot en annen. Da er det ikke kabelen som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hmm. PCen har ikke en equalizer eller noe som endrer lyden så den virkes annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Gå inn på settings på spotify og velg extreme på lydkvalitet. Problem løst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Er du sikker på at ikke problemet er "lavt" lydnivå fra tlf (ikke dårlig lydkvalitet), pc har ofte høyere utgangsspenning på lyd enn tlf, om det er dette som er problemet, så får du gjøre som meg (har selvlaget aux input via kasettspiller signal) og kjøpe en linjeforsterker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Mfh-E39 løste dette... når jeg skrudde opp til extreme på spotify så ble lyden veldig bra - vet ikke hvorfor den sto på normal. Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå