maxiim Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Takk takk du Var nice stuk på bilen din å ;D Vi kunna vell kanskje tatt noen bilder sammen en dag? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hadde Ikkje vore umulig de! skal vell på Gs treffe på lørdag? Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Må vell de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Ja, kan vell møtes for å ta noen bilder da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 yeah! knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Dette så ut som en meget kurrant e36, tøft oppsett leste i en annen tråd her att du hsr byttet ut nardi rattet, tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Takk takk du! Jeg er veldig fornøyd med oppsette Skal kjøpe inn litt små ting til som justerbare camber stag bak og justerbare lager framme.. Så står eksos ganske høyt på prioritets lista og hel lakkering til neste sommer osv osv.. Nardi ratte er desverre solgt ;/ Solgte de samme dagen jeg tok det av ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Pen bil ^^ følger med videre ^* Sent from my iPhone using Tapatalk maxiim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Nå har jeg endelig fått raua i gir å bytta ut Galaxien i en 940 Turbo bruksbil.. Den får jeg i løpet av 1 måned så da blir det litt snacks som kommer på m3n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Var på Rudskogen å prøvde meg litt i helgen! Ganske artig opplevelse, men det var lite bilde :/ Om noen har felre bilder av bilen så post dem her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå