///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Fin farge, altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Se der ja! der var tråden på beistet. den har gått meg hus forbi Utrolig flott bil du har Kristian! Blinker på deg stadig vekk når jeg møter deg i gata her, men ikke alltid du kjenner meg igjen xD Følger med! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Takk for det:) Hm, du har jo så mange forskjellige biler atte:p hehe. Kikker stadig inn i gården hos dere for å sjekke status på bil:p Tahoe om dagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Nei det var fetteren min sin tahoe. Kjører e klasse stv se på granada imorra xD du må gjerne svinge innom en dag alltid kaffe eller noe annet å slukke tørsten med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Nei det var fetteren min sin tahoe. Kjører e klasse stv se på granada imorra xD du må gjerne svinge innom en dag alltid kaffe eller noe annet å slukke tørsten med Aha.. Når kommer e34'n tilbake i gården? Plutselig innom går ofte forbi med barnevogna. Hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Det vet jeg ikke enda alt til sin tid trives veldig godt med at den står i oppvarmet verksted Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Ny vaskebøtte bestilt:) Samt en ny MG hanske. Små gleder i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 image.jpg uh nice. må ha sort grill nå ser jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Igår kom led i AE på plass. Faen så trangt å komme til Eneste bilde foreløpig.. Har nå xenon i sprederne, men ene tenner ikke lenger, så tenker å bytte tilbake til halogen. Finne en eller annen cool white/blue variant el noe i den duren. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Juhuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Juhuu sånn tror jeg jaggu jeg må få meg også! hvor har du handlet? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 sånn tror jeg jaggu jeg må få meg også! hvor har du handlet? =) Bestilt via en kamerat:) ...du har pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Oppdatert første post med utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Vært en tur hos Vestfold Chiptuning å fått ny software! Specs kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå