Bmw Mathias Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2014 - Rusten blir tatt i vinter håper eg, skal lakke bilen opp igjen. Skal prøve å få tak i panser og bakluke med emblem! - BBS skal eg ikkje ha, er altfor mange e30-er rundt om som går med RS kopi greier osv... Er egentlig bra fornøyd so langt, men me får sjå ka framtio bringe!
Bmw Mathias Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2014 Slenger utpå masse bilder, for bilder er gøyt! Fått bilen opp på bukker bak, for å begynne på prosjekt ræv fiks! Litt bilder fra tilstand på bakstilling: Bedre bilde av rusten bak... ellers ser det bra ut då.
AdrianK Skrevet Oktober 25, 2014 Skrevet Oktober 25, 2014 Har et rustfritt og helt panser med emblem i briliantrot 308 vist det er av interesse (Send meg bare en pm for info)
MikaelR Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Ser bra ut det hær, får du gokjent e36 fjærbein på en e30? tuv pappiran er vell til e36?
Bmw Mathias Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2014 Har ingen idé, kan ikkje være so altfor gale. Ting passer jo på, bremsane er vesentlig større som må være positivt. Da blir jo også innafor dei orginale hjulvinklane til E30 (i utgangspunkte). Hadde vert gøyt å hørt med Biltilsynet da
Bmw Mathias Skrevet November 10, 2014 Forfatter Skrevet November 10, 2014 Felger er kommet i hus. Blei RH Mesh alikavell.... Blir spennande å sjå korleis da blir, mulig eg må bredda bilen litt
carburetion Skrevet November 11, 2014 Skrevet November 11, 2014 Råe felgar! Blir gromt viss dei passer på
Maggi93 Skrevet November 11, 2014 Skrevet November 11, 2014 Grattis med gromme felger de passet på min, trenger bare litt valsing
drevi Skrevet Desember 8, 2014 Skrevet Desember 8, 2014 Venter spent på update...... RS-Heggem reagerte på dette 1
Bmw Mathias Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Skrevet Desember 25, 2014 God Jul!Prosjektet har stått iro ei stond no... Jobben min har tatt opp ca all fritid og energi. Meeen har fått bestilt nye bærearmer bak Traversen skal på sandblåsing samt diffen.
Gabz Skrevet Januar 1, 2015 Skrevet Januar 1, 2015 Fint prosjekt Følger her og gleder meg til bilde av felger på bilen!
Bmw Mathias Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Skrevet Januar 9, 2015 Då er bærearmane komt i hus! Er også bestemt for å lakke bilen i ny farge da eg må bytte bakskjermer. Lakk er bestilt.Vermilion Rot Metallic.Gleder meg til å begynne på den snart! carburetion reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå