Gå til innhold

Spake til demontering av interiør

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt slike spaker man bruker for å demontere lister, dør panel osv i Norge  ?  Har funnet på ebay, men trenger det nå, så hadde vært greit å få kjøpt i Norge. Legger ved en lik som viser hva jeg tenker på. 

http://www.ebay.com/itm/12-pcs-Nylon-Panel-Dash-Audio-Stereo-GPS-Molding-Removal-Install-Tools-Kit-Set-/310676102546?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item4855bd1d92&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen år siden og så brukte jeg noen høytalere jeg hadde fra før fra tidligere bil foran.

Foran; Crunch Drive Series DS-6.2C, et 6.5" 2-veis komponent sett. Krevde forøvrig litt modifikasjoner av høytalerfestet i dørpanelet for at det skulle smette på plass.

Bak; JBL GTO527, et 5.25" 2-veis coaxial sett. Her må en gå til innkjøp av adapterringer.

Bakhøytalerene og en Rockford Fosgate Punch sub er drevet av en Magnat The Rock 600, som er en 4-kanals forsterker som kjører 2x85W + 170W RMS.

Fronthøytalerene er drevet av spilleren, en Pioneer DEH-2200UB.

Ble veldig fornøyd med resultatet og alt er skjult untatt subwooferen selvsagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva som er maks. Men et kjapt søk på Google sier at de orginale høytalerene foran er 2.75" (7cm), mens de bak har en maks dybde på 3" (7,6cm) før det stopper i metallet bak, også i følge Google.

Men si 7cm både foran og bak for enkelhetens skyld.

De fleste komponent settene jeg så på Bilradiospesialisten ihvertfall hadde 5-6cm monteringsdybde, noe som er perfekt. :)

Mine Crunch Drive DS-6.2C har faktisk 3" (7,6cm) monteringdybde og de passer foran uten å måtte modifisere selve døra. Hvor mye større du kan ha vet jeg ikke.

Mine JBL GTO527 som jeg bruker bak har en monteringsdybde på 6,1cm.

Så det er ihvertfall dybder jeg kan garantere deg at passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...