Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Lyset ble borte i navi skjermen i bilen. Noen som vet om noen svake punkter som gjør at lyset forsvinner? Det virker som det er dårlig kontakt et sted. Dette har skjedd et par ganger før. Lyset flimrer litt, det blir mørkt. Også har det kommet tilbake etter noen min. Dette har skjed 2 ganger siden jeg monterte navi skjermen 6 Juni i fjor. Men nå flimret den som den har gjort før. Men ikke kommet tilbake på 2 dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Det er backlight til skjermen. Mulig det kan fikses, men kanskje like billig å se etter kun skjerm på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Ja. Regner med at det bare er lyset. Men siden det har flimret litt og kommet tilbake. Og det flimret litt før det ga seg sist. Så tenkte jeg det kanskje bare var dårlig kontakt et sted. Men jeg vet ikke no særlig om disse spillerne. Så er jo mulig dette er en vanlig feil som går greit og fikse. Bare dytte på plass en ledning som løsner med tiden eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Bla litt ned her så ser du hvordan det kan justeres. Jeg skal gjøre det samme på min når jeg får tid, da jeg synes den er litt mørk. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/69094-16-9-widescreen-not-same-x5s-m5s-5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Hjelper vel ikke å justere lysstyrken når lyset ikke virker i det heletatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Var litt kjapp på labben der. Mulig du kan sjekke koblingene bak skjermen, som og er beskrevet i tråden over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Dette er ikke helt relevant, men har noen av dere hatt problemer med "auto dimmingen" på skjermen? Min virket fint før, men nå dimmer den ikke selv lenger. Har lurt på om jeg skulle prøve og bytte LCD panelet, men usikker på om det hjelper. Fant en guide for dette for et par år siden, den inneholder en del bra bilder og god forklaring. Interessang lesing i linken din S.Hafsmo! Har tenkt på et par ganger at lyset er litt svakt, så mulig jeg må kikke på dette også om jeg opner skjermen min for og sjekke lys sensoren. HilsenFredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå