mobi Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hei, har noen lyst å selge dynavin for bmw e60? JEG VIL KJØPE.ny er veldig dyert; ( jeg har ik bluetooth,navi,og video.liten skjerm).elr hva jeg kan montere in i bilen min fr å få de tingne? Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Du kan montere cic og mulf eller combox for disse. Pris 20-25000 hvis du ikke kan gjøre selv. Da får du navi og usb og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mobi Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Takk sweetbmw,men se på prisen 20000,elr 25000kr!!er du sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 For ettermontering av original BMW CIC navigasjon, Bluetooth og USB, ja det er jeg sikker på. Hvis du kan gjøre alt selv (som jeg tviler på) så kan du få det mye billigere. Eller bruke en dynavin løsning som er jall i mine øyne. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mobi Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Ok,så hvor mye koster det cic navi? Og hvor kan jeg kjøpe? Hva trenger jeg mer? Men kan jeg få brukt fra noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Du kan kjøpe det brukt overalt. Men det er mye kobling og slikt. Ebay feks. Jeg og Saltkjelen her på bimmers tilbyr cic retrofit. Cic navi alene koster 15000. Bluetooth og usb er 20-25 avhengig av hva man finner deler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Kjøper man via eBay og gjør jobben selv, kan disse prisene nesten deles på to. Ettersom trådstarter synes Dynavin er for dyrt (noe jeg egentlig er enig i), vil aktivering av aux og innkjøp av en Garmin (med bluetooth) være det greieste. Alternativt kan man jo ettermontere CCC, men jeg ser igrunn ikke helt poenget med det med mindre man får et komplett sett veldig, veldig billig. mobi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Ja det var det jeg sa, med mindre han klarer dette selv. Men ja, jeg ga bare et alternativ til Dynavin, fordi jeg syns det er noe jall. Jeg montere min CIC på fredag for en tredjedel av prisen men det er fordi jeg kan gjøre det selv, og ikke er avhengig av andre. Så da blir jo prisene der etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mobi Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Greit gutter,da kjøper jeg cic.men hva skal jeg kjøpe? Trenger bare skjerm og cic ikke noe annet? Jeg Skal sjekke på ebay.men jeg er ikke flink for å montere selv men jeg kan prøve: )mann trenger ikke koding etter montert? hvis bor du i nærheten da kanskje jeg for litt hjelp fra deg:) det betyr dere anbefaller meg at jeg skal kjøpe fra ebay, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Kjøp fra ebay ja, du trenger cic, skjerm, og kabler som hører til, samt emulator. jo du trenger koding for at dette skal funke. Derfor jeg sier at vi tilbyr en ferdig pakke for deg hehe, er ikke bare bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mobi Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Hvor mye blir det for ferdig pakke..? Heehee Hvilken kabler trenger jeg? Kan du navnet alt hva skal jeg ha? Jeg vil ikke kjøpe feil: )takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hvis du bare skal ha navi, så er det 15000 ferdig for alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Du syns ny dynavin var for dyrt, men så går du heller for noe enda dyrere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mobi Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Det er vansklig ass! Noen sier ikke kjøp dynavin og noen sier kjøp dynavin.jeg har sjekket på ebay.det er sant det er veldig dyret.dynavin koster oxo 6 elr 7000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Jeg sier kjøp CIC original navi fordi det er det som er ment å være der. Det gir deg den beste løsningen for navi. Siden kan du også slenge inn bluetooth også. Med CIC får du også se DVD (som du gjør med dynavin også) men CIC har større skjerm med HD. Samt har du tilgang til masse annet snacks. og Dynavin og CIC koster det samme, det er monteringen samt koding som koster her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå