Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.


 Share

Anbefalte innlegg

Haha, vaske en Toyota? Nei, vet du hva! 

 

 

Neida, jeg vasker'n snart! Foreløpig er jeg opptatt med å få unna alle de villmarksturene jeg har lovd fruen å gjennomføre før snøen legger seg. Det er godt for noe at jeg fikk meg en Toyota, jeg sparer BMW'ene for dårlige grusveier.

 

235685.jpg

 

432091.jpg

 

 

Dette blir det siste Toyotabaserte innholdet her, jeg vil ikke plage dere med sånt heretter :wink:

 

 

 

Så!

 

Hvis jeg bare får solgt ett sett felger nå, så blir det dekk på RH-felgene. Vurderte  å hive over 235-dekka jeg har liggende på 10", men det hadde blitt litt vel danceforks eller hva det nå heter.

 

Har enda ikke fått tak i senkefjører, leter dog febrilsk ca daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Jammen, så koselig da! Godt å vite at den ikke er i 1000 deler på vei til mottagere landet over :wink:

 

Dere må gjerne knipse ett bilde av den hvis dere krysser veier me'n igjen, hadde vært artig å se hva nye eieren har gjort. Han skulle ihvertfall hive 1000-meterene mener jeg han prata om, litt synd da de faktisk redda bilen fra å bli totalvrak for ca ett års tid siden. 

 

I går ble jeg sånn helt plutselig arbeidsledig, så det kan hende det blir litt mer liv her nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte den typ 5km sørøst for Ridebu, uten tusenmetre!

Følger med etter updates :)

 

Aha! Nesten så jeg må spørre fyren om han vil ha en haug tds-deler i bytte mot hjula og tusenmetere :D

 

Arbeidsledig!? Why??

 

Usj, det kan hende at jeg forlot et møte i sinne i går. Mulig jeg er sloth, men i går var jeg angrysloth :wink:

 

 

Hakke budjobb til meg a, Wicky? Jeg er billig! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hun ser jo bra ut! Kanskje ikke like spesiell, men jeg hadde vel regnet med at min noe snåle stil ikke slo helt ann :P

 

 

Svære felger og greier! Var faktisk på Hamar i går, kan tro jeg var holdt utkikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...