Mats87 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Har sett meg litt omkring etter KW clubsport coilovers, ebay er det jeg har funnet med lavest pris. Noen som vet om ett billig sted man kan kjøpe? Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 koed De har ikke KW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Vet ikke hvor de ligger prismessig, men Senk.no fører alt fra KW. De er en del av Norsk Bildelsenter og er listet som eneste forhandler på KW sine egne sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Bestilte meg nettopp H&R stabstag herfra. De er å finne på ebay, men handler du direkte så får du trukket fra momsen. http://fahrwerk-24.de/Fahrwerke/Gewindefahrwerke/KW-Gewindefahrwerke/Artikel-C2392.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Nå vet ikke jeg hvilken bil du skal handle til, men jo koed selger KW. Har nylig kjøpt der selv.. Har ikke sagt det om ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 De har KW, men ikke clubsport, bare V1-3 vel.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 De har KW, men ikke clubsport, bare V1-3 vel.. ? Ja, fillern. tenkte ikke på at det var det han skulle ha. Men jeg tror fortsatt at de kan fikse den biffen også, bare en tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Ville tro det var ganske ålreite priser med litt rabatt på kw der Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Jeg kjøpe hos http://www.baanvelgen.com/ Men aner ikke hvordan de er i pris i forhold til ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Ble kjøpt hos turner motorsport:-) Kjøpte endel andre ting der også uansett, også er de veldig praktiske å handle av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå