Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Denne bilen er rååå! Det er vel ikke så mye å gjøre på denne utenom å nyte den :)

Takk hpvl :) nei nå er jeg fornøyd noe mer enn dette blir bare over kill synes jeg..eneste som mangler er roof spoiler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk hpvl :) nei nå er jeg fornøyd noe mer enn dette blir bare over kill synes jeg..eneste som mangler er roof spoiler

Ja, du sier noe der. Nå ser den jo clean ut som f.... Kanskje frontspoiler av typen hamann rep eller 3D design? Ser sykt kult ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der. Nå ser den jo clean ut som f.... Kanskje frontspoiler av typen hamann rep eller 3D design? Ser sykt kult ut :)

Det ser j..... kult ut men har dårlig erfaring med replica lepper osv..bestilte vorsteiner rep Front leppe fra ebay som ikke så ut, var innom auto skade terje schie for å få den lakkert og fikk beskjed om å knekke den i to og bare kaste den
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser j..... kult ut men har dårlig erfaring med replica lepper osv..bestilte vorsteiner rep Front leppe fra ebay som ikke så ut, var innom auto skade terje schie for å få den lakkert og fikk beskjed om å knekke den i to og bare kaste den

Såpass ja.. Det høres ikke lovende ut. Jeg skal handle M-performance rep fra taiwan... Håper den er litt bedre. 3500kr er jo en del penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja.. Det høres ikke lovende ut. Jeg skal handle M-performance rep fra taiwan... Håper den er litt bedre. 3500kr er jo en del penger

Bare pass på hva slags materiale den er laget av det meste fra taiwan og kina er bare søppel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...