Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Fahad skrev:

Det stemmer 

Ah, skjønner. Da kjenner du sikkert han med den Frozen Blue F10 M5'n også? Vi monterte senkefjærer på den for litt siden, men ser den ligger ute for salg hos Kolbotn Bil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Evenol skrev:

Ah, skjønner. Da kjenner du sikkert han med den Frozen Blue F10 M5'n også? Vi monterte senkefjærer på den for litt siden, men ser den ligger ute for salg hos Kolbotn Bil nå.

Ja kjenner han også 😀 Den er vel den eneste i Norge men den fargen. Han bytter biler veldig ofte hehe 😀 Han har fått på RKP leppen også 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fahad skrev:

Ja kjenner han også 😀 Den er vel den eneste i Norge men den fargen. Han bytter biler veldig ofte hehe 😀 Han har fått på RKP leppen også 

 

Ja, det er nok den eneste. Sinnsyk bil, forøvrig. Så han hadde fått på den leppa ja, gjorde seg det!

Bilen din har forresten blitt knallfin!

Endret av Evenol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evenol skrev:

Ja, det er nok den eneste. Sinnsyk bil, forøvrig. Så han hadde fått på den leppa ja, gjorde seg det!

Bilen din har forresten blitt knallfin!

Tusen takk for det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fahad skrev:

Skal ikke være noe problem å senke bilen selvom du har EDC. Kjør på sier jeg 😀 

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-520d/tilbehor-senkesett-senkesett/h_og_r_senkesett_f10_14_se_info_hr28947_1__2050619

Er dette "jalla" eller bra saker karer? 
Og beholder jeg da oringal dempere?

Bare få et verksted til og montere + hjulstillingskontroll ? Så visning på biltilsynet.. Har ikke senket bil siden jeg var 18 :P
Da ble det hevet på og kjørt med.. så der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Torkild skrev:

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-520d/tilbehor-senkesett-senkesett/h_og_r_senkesett_f10_14_se_info_hr28947_1__2050619

Er dette "jalla" eller bra saker karer? 
Og beholder jeg da oringal dempere?

Bare få et verksted til og montere + hjulstillingskontroll ? Så visning på biltilsynet.. Har ikke senket bil siden jeg var 18 :P
Da ble det hevet på og kjørt med.. så der.

Disse skal fungere veldig bra sammen med originale dempere. H&R har bra kvalitet og gir en fin høyde på bilen.

Jeg kjører med AC schnitzer fjærer og er veldig fornøyd med de, men de koster noe mer enn H&R. 

Bare det å få på senk, gjør at bilen får en helt annen utseende 😀 Montering, firehjulskontroll og visning på biltilsynet hvis du gidder 😂

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Torkild skrev:

Nydelig bil dette ! Ser ekstremt bra ut :)
Dersom man har justerbart understell (comfort+, comfort, sport og sport+) er det fremdels en small sak med Senk ?
Har egentlig styrt unna, men dette gjorde at det rykka litt i gutt-ungen i meg :) 

Det er ikke noe problem - det er bare fordel at du har justerbart understell, for da kan du justere litt dersom du synes det blir litt for stivt på enkelte veier. Jeg vil si at det føles som om hvert hakk blir enda et hakk strammere etter senk, og jeg synes bare dette var positivt for kjøreopplevelsen. Det er jo bare demperne som justeres når du trykker inne i bilen, ikke fjærene :) Både Fahad og jeg har vel AC Schnitzer, det er vel en av de produsentene som senker mest moderat (25 mm) og er kjent for å ivareta en komfortabel kjøreopplevelse. Hartge er et annet populært merke, Eibach bruker også enkelte, men begge disse senker noe mer, rundt 30 mm rapporteres det, og blir da noe stivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fahad skrev:

Kommer en HEFTIG oppdatering om noen få uker. Legger ut et bilde om hva det gjelder 😉 Dette gleder jeg meg sykt mye til 😎

IMG_20160801_201007.jpg

Hvor skaffet du disse? Gleder meg til hvordan resultatet blir! 

Bilen din er så sykt deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Freakshow skrev:

LED lykter? ^^

og lakert sort alle detaljer? :o

Led lykter ja :) men tror ikke jeg skal lakkere noe, vanskelig å få det godkjent på EU kontroll tror jeg, men skal ha Lamin-X på lyktene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...