HPVL Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Ser sykt ut! Hvor har du gjort av skiltet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Ser sykt ut! Hvor har du gjort av skiltet ditt?Takk satte på dobbelsidig teip fra clas ohlson med borrelås, skulle flytte skiltet litt lenger opp men den satt helt for jævlig...måtte bare bøye den i to så har bestilt nye skilter. Går tilbake til skiltholdere HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Fantastisk fin med Performance-lippen....Vurderer en slik selv, men veldig usikker på om den skal være svart eller grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Fantastisk fin med Performance-lippen.... Vurderer en slik selv, men veldig usikker på om den skal være svart eller grå. Takk hmm hadde jeg vært deg hadde jeg nok lakkert den i grå mens den nederste delen i blank sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Ja, du er inne på noe der Må sjekke...Kanskje noe som kan monteres til neste vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Jævlig rå!!! ALT er rett med bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Jævlig rå!!! ALT er rett med bilen din Takk takk du har gjort akkurat de riktige tingene på bilen din du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Det ble riktig så fint med den leppen lakkert i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Det ble riktig så fint med den leppen lakkert i bilens farge.Ja det synes jeg også synes at fronten blir så massiv med denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Hva betalte du for lippen på Ebay?Ser original koster over kr 17000,- !!!!Men GS selger uoriginal til kr 2300,-http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/3441953 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 (endret) Den uoriginale til gs er bare søppel. Jeg bestilte fra ebay betalte litt over 3000 inklusiv frakt som var på litt over en tusenlapp. Den jeg bestilte er laget av plastikk mens den fra gs er laget av fiberglass Endret Juli 1, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Den uoriginale til gs er bare søppel. Jeg bestilte fra ebay betalte litt over 3000 inklusiv frakt som var på litt over en tusenlapp. Den jeg bestilte er laget av plastikk mens den fra gs er laget av fiberglass Passformen perfekt på den du kjøpte? Har du link til selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Ja passformen var bra. Nederste delen kunne kanskje vært 1 cm lengre men det gikk greit uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 http://m.ebay.com/itm/271878346938 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Solgt hamann leppa. Fikk et bra tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå