Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Er vel den nederste lista på døra som bygger mer ut på faceliftmodellene, slik at den går flush med sideskjørtene? Hvis jeg ikke tar helt feil.Det stemmer pre face har gummilister som er flush med kanal. Facelift har skrå list i hard plast som bygger ut til skjørtet.Om det er snakk om de. så er det ikke noe shadowline eller ikke der nede. Det er bare de midt på døra og rundt vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Det stemmer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Space-ace: Godt fornøyd med oransje blinklys selv hvertfall. Må få litt farge på en ellers så sort bil Prefacelistene i nedre kant av framskjermen passer hvertfall ikke overens med sideskjørtene, så jeg har et håp om at faceliftlister blir suksess. Kjører samme eksos som tidligere ja, og coiloversene er nok som du skriver FK Highsport Vet nesten mere enn meg om denne bilen du, hehe Og til alle dere som lurer på hva jeg mener med de nevnte listene: jeg har kjøpt komplett skjerm-/dørlistesett fra en facelift E38 m/shadowline, og som flere her antyder så dreier det seg da om facelift lister under dørene i bilens farge, og shadowline lister midt på. Blir uansett mye bedre enn det som står på nå Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Ok. Facelift litser i bunn av dører. Da er jeg med. Du har husket å kjøpe listene på framskjerm og hjulbuen bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Skulle være komplett sett ja. Var hvertfall avbildet alle listene i annonsen på ebay. Nå skal det sies at jeg ikke har åpnet pakken etter at den ankom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå