adne95 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Hey! Hadde bilen på EU her, og fikk feil på bærekuler begge sider foran, må uansett bytte casterstag i tillegg, fordi mutteren skjærte seg og gjengene tåler neppe en montering/demontering til. Tenkte jeg likesågodt kunne ta å bytte hele røkla, noen anbefalinger/erfaringer med forskjellige forstillings-sett til e39? ser bla parts24 har sett til 2500kr, og TSI til 2000kr, men prisene på GS er jo latterlig dyre i forhold, er det verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 har hørt mye bra om lemførder, skal visstnok være originalprodusent. Har mye dårlige erfaringer med billige understellsdeler. Hadde endeledd fra schmiedman som holdt i 1 år bare, og bærebru fra biltema der gummien sprakk rundt bærekulene etter få mnd. Tror ikke det er noen annen kvalitet man får på f.eks. parts24/koed/schmiedmann/biltema når man betaler samme pris. Jeg ville gått for noe oem kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Sjekk www.car-parts24.com, de har alt av lemforder deler til Bmw, til gode priser! De trekker også ifra tysk moms.Frakt koster 40 euro uansett hvor mye du kjøper. 3. året på rad jeg bestiller deler fra dem, bytta alle stag/kuler forran og bak og handla fra dem. Dette er vel 2-3 år siden, funker fortsatt kjempe bra. Mener de har komplette sett med lemforder forran og bak.. Kan bruke bmwfans.info til og sammenligne delenummer og dobbelsjekke delenummerene. De sender raskt, og har ca 1 uke leveringstid. Jeg er hvertfall kjempefornøyd! Venter på årets bestilling nå, motorfester, girkassefester, hardykobling, foringer på "subframe" bak, og diff oppheng. Kan hvertfall varmt anbefale dem! (PS; når du registrerer deg, da vises alle priser uten tysk moms. Om du ikke logger inn vises prisene med tysk moms). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Som alpejohn sier så kan jeg tvert anbefale car-parts24!! Ble forøvrig tipset av alpejohn om den siden å jeg har handlet myyye fra dem!! orginalkvalitet til under halve prisen, rask levering å god service (du kan ringe dem å dem å spør om det er noe du lurer på). Tror dem skaffer det meste hvis man spør også! så absolutt verd en sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Ja, dem skaffer ofte deler som ikke er på siden også. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 tusen takk! ska sette meg ned å lage en liste over alt som trengs like greitt å ta foringer og samtidig sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Like greit og ta alt derifra. Då får foresten moms krav fra DHL ei lita stund etter du har mottatt pakken mener jeg og huske. Bare så du er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Jeg syntes www.Koed.no er ganske oppegående, sender raskt og slipper å styre med toll og alt annet gøy. Finner delenr på GS og skriver det inn i hurtigkassen, der kommer det også opp alternative deler viss det er tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Du slipper også å styre med like gode priser. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 er jo fort gjort å regne ut hva som blir billigst, men ska ikke dhl ha ganske heftig godt betalt for levering i norge og for å legge ut tollgebyr? har fått regninger på rundt tusenlappen fra de mange ganger tidligere når jeg har handla sykkeldeler for tre-fire tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 ett spørsmål til: fikk også feil på "ytre kuler bak" på eu, en kamerat mente at dette var de kulene som sitter pressa i selve "bakvogna", kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Skulle mene dette var "knirkeforingene" Dårlig skrevet av han på EU syns eg. Hvis man tar med foringer/armer/stablink med kule ledd bak, så er det 4stk å velge mellom pr side, sånn til informasjon. Skal du skifte knirkeforingene, så ville jeg tatt med integralleddene (33326770749) også. Men ser at noen selger disse i sett sammen med knirkeforingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 ringte opp nå, skjønte faen ikke hva han mente men kosta 500kr per side så lot de bestille var visstnok ett rent hælvette å bytte, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Da er det sikkert knirkeforing, noe som ikke er et rent helvete om du vet hvordan, og har det rette utstyret Har bytta 2 ganger på min, første gang var det litt jobb da den satt ganske fast. Andre gangen var det fort gjort på hver side da de ikke var så gamle (kjøpte noen uorginale fra koed). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå