Kristiansan'årn Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Skrevet Juni 13, 2014 Har nye dekk på alle fire hjul, framdekka for en mnd sia og bakdekkene i går:) 245.35-18 på 10" brei, ble innafor på rullediameteren ★sent from my wifi microwave★
Beivakongen Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Dette er sansynelig grunnen til at kona pungterte bilen sin her om dagen også,lite trykk. Men hvordan finner man riktig trykk med uorginal dimensjon?
Kristiansan'årn Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Dette er sansynelig grunnen til at kona pungterte bilen sin her om dagen også,lite trykk. Men hvordan finner man riktig trykk med uorginal dimensjon?veldig variablelt, men sånn som mine 205, 40-18 på 8,5 sa dekmannen at jeg ikke burde ha noe serlig under 3 bar, kjører med 3.5 bar forran og 3.8 bak ★sent from my wifi microwave★
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Hadde dekket mitt revna mens jeg kjørte i 100 km/t på svingete veier så tror jeg at jeg at måtte byttet underbukse etterpå.... Men godt det gikk bra og at felgen klarte seg uten skader, er kjedelig når slikt skjer men Kristiansan'årn reagerte på dette 1
Kristiansan'årn Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Hadde dekket mitt revna mens jeg kjørte i 100 km/t på svingete veier så tror jeg at jeg at måtte byttet underbukse etterpå.... Men godt det gikk bra og at felgen klarte seg uten skader, er kjedelig når slikt skjer men Det var overaskende at felgen ikke fikk ei ny ripe ei gang Og at bilen ikke var mindre hånterelig :/ ★sent from my wifi microwave★
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå