Newgarden93 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Skrevet September 21, 2014 Fikk hjelp her om dagen av en som jobber som kjølemontør til å fylle ac på bilen. Greit å få fylt på før kompressoren ryker. Så slipper jeg også at ac vifta går for fult hele tiden.
thomjak Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Kjempe fin bil, lykke til! Spent på resultatet
Newgarden93 Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 Takk for det Ver hos BT i dag, bilen ble nesten godkjent, veier litt for mye. Så i mårra skal jeg til BMW Norge å spørre om di kan gi meg papirer for bmw m5 vekter. Vist ikke må jeg lette bilen med 500kg.
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 så må du lette bilen med 500KG eller?! oO fy faen, jammen hvordan motor sto i denne bilen før? 500kg var jo litt ekstremt da oO
Newgarden93 Skrevet September 24, 2014 Forfatter Skrevet September 24, 2014 Ops, skrev feil. Mente 150 kg.
Newgarden93 Skrevet September 24, 2014 Forfatter Skrevet September 24, 2014 Har i dag vert på bavaria og fått papirer som gjør at jeg får M5 vekter på bilen som gjør at jeg kan godkjenne bilen uten å lette den. Slipper også og nedregistrere bilen til 4 seter. Djwik reagerte på dette 1
D.Toft Skrevet September 24, 2014 Skrevet September 24, 2014 så bmw gir ut papirer på økning av vekter? kan du fortelle litt om det? holder på med ett motorbytte selv, og er redd vektene vil overstige. fra 2.8 til 4.4. hvor hadde du 150kg for mye? Freakshow reagerte på dette 1
Andypandy Skrevet September 24, 2014 Skrevet September 24, 2014 Veldigt fine bil dette ja Det mange har sakt til meg om dette ombyggings og godkjennings opplegge var at du må ha papirer på hvor motor og div komme fra!? Er dette tilfelle for din del eller?
Newgarden93 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Skrevet September 25, 2014 så bmw gir ut papirer på økning av vekter? kan du fortelle litt om det? holder på med ett motorbytte selv, og er redd vektene vil overstige. fra 2.8 til 4.4. hvor hadde du 150kg for mye? Jeg var å besøkte bavaria og spurte mannen bak kassa om han kunne dokumentere understelle mitt. Han ga meg noe. Papirer på det, men om det funker vet jeg ikke enda, vet aldri med BT. Men BT sa til meg at du har to valg: lette bilen med minimum 150kg. Eller skaffe papirer på at understell + chassi klarer M5 vektene. Jeg prøver siste alternativ. Hva heldig med han jeg møtte på BT han var ivrig på å få dette godkjent. Ga meg mange tips. Jeg var på risløkka hos spesialgruppen. Er det som er best å besøke vist du har noe som veldig ommbygget for de sitter med litt peiling. Istedefor og dra en plass der de bare sier nei fordi de ikke vet om det går eller ikke vist dere skjønner
D.Toft Skrevet September 25, 2014 Skrevet September 25, 2014 han la det frem på den måten ja. dritt synd for deg at m5 karosseri og std e39 karosseri har forskjellig delenummer da. men er lov å håpe han godtar papirene dine.
Newgarden93 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Skrevet September 25, 2014 Veldigt fine bil dette ja Det mange har sakt til meg om dette ombyggings og godkjennings opplegge var at du må ha papirer på hvor motor og div komme fra!? Er dette tilfelle for din del eller? Du må ha chassinr på bilen delene er henta fra, viktige ting som driverk og motor og bremser, ikke hvor interiør er henta fra. Er delene henta fra utlande er det greit å ha toll papirer på det. En viktig ting med ombyging er at bilen skal vere innen for orginalbilen tilatte totalvekt. Eksmpel på min M5. Bilen veide 1700kg tilatt tot vekt er 1950kg, men plusser man på 4 passasjerer (siden den da blir nedregistrert til4 seter vist jeg må lette den)og litt bagasje så tror jeg min kom på rundt 2100kg. Jeg hadde papirer på alle mine viktige deler å det gikk uten problemer. Tips til dere som skal kjøpe ombyged bil og prøve å godkjenne den. Sjekk papira før du sjekker bilen, så krysssjekker du motorkode med papirene og det samme med understell og brems.
Newgarden93 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Skrevet September 25, 2014 Fint dere stiller spørsmål, bare fortsett med det! Da har jeg fått ny time på BT, 21 oktober. Så da får jeg sjekka om papirene holder. Rimelig sikker på at det skal gå Var litt gøy opplevelse på BT når jeg var der med M5 en, de trodde ikke det var ombygd bil. De mente det var orginal bil. Det sier litt om kvaliteten på ombyggingen. De ga seg med meningen si når jeg viste at bagasjeromet var ombyget
Parts24 Skrevet September 25, 2014 Skrevet September 25, 2014 Bra prosjekt dette, stå på :=) Newgarden93 reagerte på dette 1
HalvorK Skrevet September 25, 2014 Skrevet September 25, 2014 Grom bil Krysse fingra for at du får godkjent Newgarden93 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå