Gå til innhold

Tips til bytte av original fanger med M-fanger (E39)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Har en E39 med original-fangeren på (denne typen), som jeg skal bytte ut med en M-fanger (den de har hos parts24, antar jeg). Har parkeringssensor, men er usikker på om jeg hadde lyktespylere. Skal sjekke det senere. Men har dere noe generelle tips til hva jeg må passe på/huske når jeg skal bytte? Trenger jeg noe mer enn fangeren og M-tech grøftelykter? 

Skrevet

Men det er noe jeg burde kjøpe, eller går det nokså enkelt ann å trimme de gamle til å passe? Om det er billig, så kan jeg vel bare bytte de.

Skrevet

Bunnplate kan ikke tilpasses.

Lokari kan vel få det til sånn passe.

Men det er noe tråder om dette som kan fortelle mer enn meg.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har nå kontaktet Parts24 siden jeg skal kjøpe meg fanger av dem, og han var sikker på at jeg kun trengte fangeren dems og M-tech tåkelykter, og ikke noe bunnplater eller no. Kan det være riktig? 

Og 2700-2800 for M5 fangeren uten PDC + M-tech grøftelykter og frakt, er det en god pris?

Skrevet

Tror de fleste med ettermontert m-sport fanger på e39 ikke har kjøpt annet enn fanger, lykter og lister. Skal du gjøre det skikkelig trenger du det Otis sier.

Prisen er det lite å si på, men for alle uoriginale fangere må du bare satse på at du får en som passer fint. Det er helt normalt at det vil "mangle" 0.5-1cm mellom hjulbuen og der fangeren begynner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...