Gabz Skrevet Juni 13, 2014 Skrevet Juni 13, 2014 Hei. Må snart få kjøpt meg nye hjul til E39'en min og har veldig lyst på Rondell D58 felger. Antar 18" passer fint. Men hvordan blir det med dekk? Ser at mange andre bruker 10 tommer i bredde bak og 8,5 i bredde foran? Hvis jeg husker riktig og det er det som er vanlig, hvordan ser det ut på bilen? Blir det bredt nok eller trenger man spacere? Og hvordan blir dekkdimensjonene? 255/_R18 og 215/_R18? (Husker ikke hva høyden på dekket blir..)
BmwDieselPower Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Har D58 på min E39:) Ser bra ut, men trenger spacere på 2cm forran:) Har 245/40R18 bak og 225/40R18 forran:) Har et sett til liggende vis du er interissert:)
Alpejohn Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Husk bare på at forskjellig dekk dim forran/bak må godkjennes i vognkortet for at det skal være lovelig, tuv papirer til D58 burde ikke være noe problem og få tak i. Men Du bør eventuelt sjekke papirene og se hvilken dekk kombinasjoner som er lovelig. Du kan nemmelig ikke mikse sånn du vil, vis du skal godkjenne selvsagt, vis ikke spiller det ingen rolle.
Gabz Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Er det andre settet også svart på midten, eller er de helt sølv? Men Du bør eventuelt sjekke papirene og se hvilken dekk kombinasjoner som er lovelig. Du kan nemmelig ikke mikse sånn du vil, vis du skal godkjenne Er det farlig å ikke godkjenne? Hva er konsekvensene?
Alpejohn Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Farlig er det vel ikke, men om du blir stoppet i kontroll og dette blir observert kan du vel kanskje risikere og få mangellapp. Men dette kan vel kanskje variere, alt etter hvem du møter på. Men vis felgene har tuv papirer, og du vil ha forskjellig dekk dim er det jo bare og få rett dim (som står i tuv) og bestille time på BT for godkjenning.Så lenge du har ok klaring, og alt stemmer skal det ikke være noe problem. Har selv gjort dette med mine. Da slipper du hvertfall den bekymringen.
Alpejohn Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Om du får tak i papirer, så send en epost til ditt lokale BT, og legg ved dokumentet, og spør om dette ser greit ut.Det gjorde jeg, og han satte veldig pris på at jeg undersøkte før jeg bestilte time. Da får du også vite hva som skal til for at det skal bli godkjent.
BmwDieselPower Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Er det andre settet også svart på midten, eller er de helt sølv? Er det farlig å ikke godkjenne? Hva er konsekvensene? Andre settet er helt sølv
Gabz Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Hmm, jeg må egentlig tenke litt på det.. Har akkurat brukt masse penger på diverse annet, så må se når jeg får penger igjen Skal si ifra om jeg får penger snart og er interessert!
BmwDieselPower Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Hmm, jeg må egentlig tenke litt på det.. Har akkurat brukt masse penger på diverse annet, så må se når jeg får penger igjen Skal si ifra om jeg får penger snart og er interessert! Ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå