Mbjerke1 Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Liten update!Bilen står til vinterlagring, så skjer ikke så veldig mye om dagen.Men nye felger ble bestilt istad, røper ikke helt enda! Men kan si så mye som at de er 3 delte, å får 4,8'' kant bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Høres bra ut! Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Liten tease av felgene som er bestilt, ikke samme farge og skruer som på bilde så bare å gjette nå folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Nydelig bil! Denne ser jeg som på en av de fineste e39ene på bimmers. Liker spesielt fargen på bilen! følger med videre Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Nydelig bil! Denne ser jeg som på en av de fineste e39ene på bimmers. Liker spesielt fargen på bilen! følger med videre Tusen takk Liker fargen veldig godt selv Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Fant igjen noe i garasjen igår Startet fint i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Sinnsykt rå farge Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Endelig så er det helt tørre veier, så da tok jeg og en kompis ut sommerbila på en søndagstur igår, her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Fått mail om at felgene ble sendt fra Japan om torsdagen Håper på å få dem før spring meet 25.April Slenger ved et bilde fra helgevasken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 (endret) utrulig rå farge på bilen din! hva heter fargen egentlig? men syns faktisk du skulle hatt oransje blinkere foran også! sånn som på min ^^ Noen andre planer for bilen framover? ^^ Endret Mars 30, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Fargen heter Panamabraun metallic 341 Original fargen vurderer nye lykter neste år igjen, kjøre hvitt denne sesongen planer fremover nå er nytt senkesett, nye baklykter, ny leppe, sote ruter og flushing av automatkasse Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Gleder meg til hjula kommer jeg! Hvilken dekk dim skal du kjøre og hvor breie var hjula? Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Gleder meg til hjula kommer jeg! Hvilken dekk dim skal du kjøre og hvor breie var hjula? Er spent på resultatet! de er 18x9,5" foran og 18x10,5" bak tror jeg går for 225/35 foran og 245/35 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Da har felgene ankommet Norge og blir sendt videre til meg idag gleder meg meget nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Flott og tøff bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå