Super1 Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Fikk meg nye lykter med xenon og bilen har ingen xenon fra før og er uten linse å. Problemet er at det er ekstra avlang kontakt på de nye lyktene som jeg ikke vet hvor skal kobles på. Fjernlys å parklys var plug&play men nærlys/kjørelys som er xenon hadde en ekstra kontakt som nevnt over og dermed fikk jeg ikke montert de på. Hvordan får jeg montert på de nye lyktene? Er det noe jeg mangler eller hvor skal den kobles til?
Super1 Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Den er svart men der d2s xenon pæren kobles er rød Den som går inn i linsen.. Det er grå kontakt som passet rett inn i bilens nærlys plugg men den ekstra svarte flate kontakten som jeg ikke vet hvor skal
Sjøbuse Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Vi har bytte fra halogen til xenon på en pre facelift cupé. Der var alt plug and play. Har du bilder av problemet?
Super1 Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Alt er plug and Play. Det er bare det ene med xenon som ikke har no plass å kobles i Det kan virke som om det er ballast til xenon men jeg vet ikke siden det ser ut som den kontakten skal kobles inn i noe Jeg tar bildet imorgen å legger ut
Super1 Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Da fikk jeg tatt bildet av problemet. Den svarte kontakten på nederste bildet Og tenker jeg riktig hvis det er den grå boksen som mangler på det ene lykten(høyreside lykt) er det xenon ballasten? Prøvde ikke å montere venstre side lykten med grå boksen ,, så forskjellen nå
SweetBMW Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Ja det er ballasten. Nærlys kontakta skal inn på dem. Fra den til d2s xenon
Super1 Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Kan man få tak i sånn ballast eller må man kjøpe hele lykta? Evt hvor
SweetBMW Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Gs bildeler har. Men de koster vel enn 3000,- ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå