Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lager et emne om anlegg i e46 touring. 

har tenkt til og bygge ned forsterkeren min i bagasjeromsmatta, noe jeg ikke har sett noe annet av på denne siden. 

iogmed at fosterkeren havner nede i hjulbrønnen så ville jeg gi den kjøling for sikkerhetskyld

bruker en 10" vifte. noe som er gange stort.

har montert brytere til vifte og forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg har installert ny spiller i min E46. Ble bedre lyd enn før, men jeg fikk blod på tann. Har lurt litt på forsterker og en 10" sub i hjulbrønnen, men lurer litt på hvordan det lar seg gjøres med tanke på kjøling og lignende. Noen som vil dele erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant desverre ikke no bilde.. men kan si så mye at jeg bare brukte plata som var der fra før. skar hull i riktig størelse og forsterka plate rundt hulla og monterte med skruer og muttere. brukte skiver så det ikke sklei igjennom. som kjøling brukte jeg en 10" vifte fra biltema som jeg monterte der reservehjulet satt. altså kjører uten reservehjul. bygde opp men planker og ei plate og skrudde det fast i tappen som reservehjulet skrus fast i. lagde 2 lufte hull med gitter fra biltema. fungerer helt stålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så får man jo kjøpt slikt: http://www.judysbilstereo.no/basskasser/tomme-kasser

Fra 5,3 L til 58 L størrelse. Dynabel.no har vel også sånne, om jeg husker riktig :P

attachicon.gif359469&width=260&height=195&resize_mode=fill.jpg

attachicon.gif359470&width=289&height=217&resize_mode=fill.jpg

den 58l kassa hadde passa perfekt :sly::cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært genialt med en sånn ja. problemet er bare vis du skal bruke samme plata som er der. veit ikke hvor mye den tåler.... nå som jeg har skjert i den ser jeg bare at det er avfall inni der. hadde ambefalt og laget en egen plate av hobbyplater ellerno. det vil også koste deg 1700,- og kjøpe en ny sånn plate..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...