Joachim Harstad Haaland Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 lager et emne om anlegg i e46 touring. har tenkt til og bygge ned forsterkeren min i bagasjeromsmatta, noe jeg ikke har sett noe annet av på denne siden. iogmed at fosterkeren havner nede i hjulbrønnen så ville jeg gi den kjøling for sikkerhetskyld bruker en 10" vifte. noe som er gange stort. har montert brytere til vifte og forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Jeg har både forsterker og en 12" sub i reservehjulsbrønnen i E46 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 har du noe bilde av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Jeg har installert ny spiller i min E46. Ble bedre lyd enn før, men jeg fikk blod på tann. Har lurt litt på forsterker og en 10" sub i hjulbrønnen, men lurer litt på hvordan det lar seg gjøres med tanke på kjøling og lignende. Noen som vil dele erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Har installert ei vifte tel det, kan ta et bilde etterpå og leggja det ut, har itte tilgang tel pc nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Men vil ta og anbefale og kjøpe En 12" istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Ja, burde være god plass nedi der. Bor like ved Sogndal i Sogn og Fjordane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 fant desverre ikke no bilde.. men kan si så mye at jeg bare brukte plata som var der fra før. skar hull i riktig størelse og forsterka plate rundt hulla og monterte med skruer og muttere. brukte skiver så det ikke sklei igjennom. som kjøling brukte jeg en 10" vifte fra biltema som jeg monterte der reservehjulet satt. altså kjører uten reservehjul. bygde opp men planker og ei plate og skrudde det fast i tappen som reservehjulet skrus fast i. lagde 2 lufte hull med gitter fra biltema. fungerer helt stålende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Og så får man jo kjøpt slikt: http://www.judysbilstereo.no/basskasser/tomme-kasser Fra 5,3 L til 58 L størrelse. Dynabel.no har vel også sånne, om jeg husker riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Og så får man jo kjøpt slikt: http://www.judysbilstereo.no/basskasser/tomme-kasser Fra 5,3 L til 58 L størrelse. Dynabel.no har vel også sånne, om jeg husker riktig 359469&width=260&height=195&resize_mode=fill.jpg 359470&width=289&height=217&resize_mode=fill.jpg den 58l kassa hadde passa perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 hadde vært genialt med en sånn ja. problemet er bare vis du skal bruke samme plata som er der. veit ikke hvor mye den tåler.... nå som jeg har skjert i den ser jeg bare at det er avfall inni der. hadde ambefalt og laget en egen plate av hobbyplater ellerno. det vil også koste deg 1700,- og kjøpe en ny sånn plate.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå