Raymond86 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Ja skjønner de. koster jo endel nye ... Tenkte å høre med koed om å få bytta den eg kjøpte i en annen for eg har følelsen av at det er den som er problemet...
Raymond86 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Eg bytta alle vakum slanger når eg bytta turbo og toppdeksel for da var det lett og komme til...
Raymond86 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Oppdaterer på denne tråden så kanskje det er til hjelp for andre. Eg kom over en lignende post på bimmers forum hvor en nevnte på at de kunne være trykk controlleren som styrer vakum. Kalt pressure controller på det forumet. Det er altså en til turbo og en til egr. Det er helt like men de er 2stk. Dei har et filter som går an å ta av å rense. Det funka for min del, å filteret var helt tett. Eg vaska de bare med avfetting og vatn. Det sitter der hvor ventilen suger inn luft . Er rimlig greit og komme til å få løst filteret. Om det blir bedre etter en rens er de en god indikasjon på at problemet er den ventilen
Runje Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Skrevet Juli 9, 2014 Okei, da skal jeg gå ut med en gang og prøve
Raymond86 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Ja håper de hjelper. Koster vertfall ingenting å prøve
Runje Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Skrevet Juli 9, 2014 Ja, ble mye bedre Men synes fortsatt den ikke fungerer optimalt..
Kvasi Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Filter, hvor? Hatt av mine flere ganger men aldri sett no filter.
Raymond86 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Den svarte "boksen" på ventilen rett under niplene.
Raymond86 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Har du fått koda luftmengdemåleren ? Viss du har preface bil og nyere luftmengdemåler så må den vist kodes...
Kvasi Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Den svarte "boksen" på ventilen rett under niplene. Takk og bukk
Raymond86 Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Oppdaterer her eg. Etter ett par dager med normal bruk så er problemet med turbo fremdeles der sjøl om eg synes de ble bedre etter de filtrene ble rensa. Men nå har eg satt opp dis/gt1 å koblet opp bilen. På den måten fekk eg koda om dde3 til den nyerer men brukte luftmassemåleren. Bilen er nå helt fri for turbo kutting og manglende kraft. Så mitt tips til trådstarter er få deg en luftmassemåler med identisk delenr. Eller få koda om dde til å kjenne igjen den du har montert. Håper denne informasjonen var til hjelp Daniel80 reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 Og holder du til i nærheten av husnes kan eg hjelpe deg med de
Runje Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Skrevet Juli 15, 2014 Tusen takk! Gjorde som du sa, og fikk kodet den, nå fungerer alt som normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå