jokk0 Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 har et problem med min e39 530d, 98 mod 4 eikers multifunksjonsratt i min, lurer på om det kan være sleperingen som har begynt å takke for seg, men er absolutt ikke sikker så lurer på om noen andre har hatt samme problem som meg.. det startet først med at cruise controll og tuten ikke funket.. så begynte cd spillern å ikke ville slå seg på når tenning ble slått på (byttet til 2 din spiller og sjekket alle ledninger der og ikke noe brudd på ledninger) men den slo seg på etter 5 minutter kjøring.. så, hær om dagen slo alle interiør lysene seg på, gikk ut for å sjekke at alle dører å begge deler av bagasje luken var lukket, det var de, men la også merke til at alle bremse lysene var tent, å det er jo rart siden ingen var borti bremsepedalen... og i dag 16.06.14 kom det plutselig en feilkode (det lille gule tannhjulet) og display til gjennsomsnitts forbruk utetemp mm. var helt svart.. cruise controll å tuten funket ikke når noe av det overnevnte hær har pågått.. men etter å slå tenning av å på noen ganger.. funket alt og feil kode var borte, bremse lys var ikke tent. noen som har opplevd noe lignende og funnet ut at det er sleperingen sin feil eller er det noe annet? stor takk for svar
Hpi Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Bakstykket på tenningslåsen er vel kjent for å gi alle mulige rare spooky symptomer
StigJ Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Bakstykket kan være synderen ja. Jeg har laget en liten DIY på bytte av den http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=716472
jokk0 Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 hmmm okei, får prøve den før sleperingen da
jokk0 Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Skrevet Juni 18, 2014 Da har æ bytta, å det funka, den DIY linken din va t fin hjelp, tusen takk StigJ reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå