Kolstad Jr. Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Har bestilt nye blinklys Ble disse, mørksota. Tror det blir pent Bestilt fra GS, bildet illustrerer kun hvordan di ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Her ser du de samme før og etter bytte på svart E38. http://bimmers.no/topic/598980-728-alpina-nye-20-alpina-felger-side-20/?p=1005761 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Ja du skal ha takk for tipset! Hadde ikke tenkt på dette før du nevnte det Passer mye bedre med mørksota blink, når alle andre lys der framme er mørksota.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 (endret) Det kommer seg litt etter litt! Snart ferdig med grunnarbeidet på høyre kanal (denne var værst, så begynte med den ). Går ut i ferie til uka, så forventer at det blir fortgang her. Skal være ferdig med begge kanaler + speil før helga. EDIT: Hvis en moderator kan rette på bildene, hadde det vært flott. De vises rett før jeg laster opp, men vrir seg automatisk når de er opplastet..? Endret Juni 22, 2014 av Sjøbuse Snudd bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Se her og noen innlegg etter. Så ser du hvorfor bilder kommer feil vei. http://bimmers.no/topic/770481-tilbakemeldinger-på-nye-bimmersno-gjøres-her/?p=2788863 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Takk Da var det oppklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Noen her inne med kunnskaper rundt komrpessor? Reima mi var ikke ryki likavell.. Hva kan det være da? Er fullt av olje/fett og drit inni. tørka av det værste før jeg skrudde den sammen igjen. Kan også nevne at det er olje i innsugsslangene samt trykkslangene.. Bilen vil altså ikke lade trykk, går som en normal 740i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Kompressor ble i drift. Men jeg må nok plukke av diverse rør og rense dem, mye olje å drit her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Så kompressor virker nå? Du har sikkert lekkasje i akseltetning på impellerakslingen, slik at motorolje kommer inn i komperssorhuset. Her kan du kjøpe deler (bl.a akseltetning og "performance rebuild") dersom behovet skulle melde seg. Man finner og en del nyttig info. http://www.superchargerupgrades.com/ Beivakongen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Kompressor virker nå ja Ja det skal man ikke se bortifra.. Kjører til impelleren stopper, så tar jeg det derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Det er dumt og kjøre til det stopper pleier og koste mer da. Når du parkerer kjører du da til det stopper mot f.eks en annen bil eller en vegg eller bruker du bremsen når du står der du burde? APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Haha, morsom du! Men skjønner poenget ditt, og er som regel enig i det. Men nå virker det som om det funker OK, så da lar jeg stå til, er jo tross alt bare en bil og den skal brukes! Blir noe ødelagt, kan man alltids reparere etterpå Ferdig med lakk av kanaler og speil! Ble rimelig greit til å være utelakkering. 2 komponents klarlakken gjør seg virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Liten update Fått på noen fete 20" ACS type 4 felger. Har også fått på sota blinklys. Fant ut her om dagen at diffen lekker en god del olje.. Drypper en god del, så dette er noe jeg må få sett nærmere på. Noen forslag til hva som er gjengangere her? En bolt eller liknende, pakning eller sprekk i selve diffhuset? Kompressoren blåser og det virker som om den er i orden, men jeg får ikke ladetrykk fra den virker det som? Den gir ihvertfall ikke mye effekt. Skal ta diagnose på motoren da jeg og flere som har undersøkt (Olsen Racing Team som kan BMW og kompressor) tror det er vakumlekasje en plass, eller noe i den duren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Skal bli morro og høre hva det er som er feil,er ikke så mye trykkrør osv på et sånt oppsett. Ikke prøvd og trykktesta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden, men hvordan er det med katalysatorer på denne? Går en tett blir det lite futt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå