michaelskare Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Hei, har handlet meg BMW e39 528i 1998 Automat .Det er opprinnelig en 520i men er satt inn 2,8l motor. Det sitter 520 gearkasse i den og når den ble satt i kjørte den som den skulle i første og andre gir men da den kom i tredje gir låste den seg og kassa gikk i nødmodus (første turen) Hva kan være feil? Jeg vet det finne to forskjellige kasser på denne motoren, hvordan finner jeg ut hvilken kasse som passer min motor? Kan det ha noe med styringsenheten til girkassa? Setter pris på erfaringer og svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Første jeg ville gjort var å ta dette opp med selger hvis du nettopp har kjøpt den... Dernest en diagnose for å se om det ligger feilkoder lagret. Går den i nød er det for at kassa ikke skal bli overbelastet og ryke fullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Første jeg ville gjort var å ta dette opp med selger hvis du nettopp har kjøpt den... Dernest en diagnose for å se om det ligger feilkoder lagret. Går den i nød er det for at kassa ikke skal bli overbelastet og ryke fullstendig. Takk for svar! Jeg visste om problemet, fikk derfor bilen billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Diagnose? Er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå