Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2014 Skrevet Juni 20, 2014 Har tenkt til å kjøpe meg diagnoseverktøy. Er nok Icarsoft som er aktuelt, da INPA og Bmw scanner 1.4.0. ser for avansert ut. Spørsmålet er som følger: får jeg noen spesifikke fordeler ved å kjøpe I910(Bmw tilpasset) eller I810 (universal) Greit å ha universal om noen kompiser trenger hjelp eller jeg kvitter meg med E46'n.....lite trolig. Alle svar mottas med takk.
Otis Skrevet Juni 20, 2014 Skrevet Juni 20, 2014 Slik jeg ser det i følge hjemmesiden dems så er i910 veldig mer avansert på BMW enn i810. Så jeg hadde kjøpt i910 uten tvil. Så kan du samtidig rakke ned på dine venner for å ha feil type bil Slavearbeider'n reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Skrevet Juni 20, 2014 Er det funksjoner jeg kommer til å dra nytte av?
Otis Skrevet Juni 20, 2014 Skrevet Juni 20, 2014 Ja, om du skal kunne ta diagnose som monner så. Den andre er jo bare universell feilkode leser. Mens i910 virker som du kan gjøre nesten alt som inpa.
ekbraute Skrevet August 7, 2015 Skrevet August 7, 2015 Hei. Beklager å dra opp gammel tråd...men kjøpte du Icarsoft i910? Kva er dine erfaringer med den og kva biler har du prøvd den på? Vurderer å kjøpe ein slik sjølv..Mvh Edvard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå