boost Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Nokon som har fått gjort dette nett over grensa? Strømstad å nedover mot Gøteborg ? Kor har dikka fått detta å e dikka fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Bilia Strømstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Jeg sjekket pris i mars på flushing i Østersund hos BMW, og de skulle vel ha 8200,- og Strandveien skulle ha 8500,- Så det var ikke noe å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 høyres ikkje dette mykje ut ? skjønna det er nokon liter som skal på. driver dei på i fleire dager ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Bunnpanne skal også skiftes forstod jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 skjønna nesten kvifor folk kjøyre med "feil" hard giring og andre symtomer på girkassene sine da når det skal være so kostbart . da er det ikkje løge folk får havari . dei vil vel tyna det til siste stund :/ men skal ringe dei i strømstad eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Skifte av automat kassen kommer seg vel på 50-60k vil jeg tro. Da med fabrikkny kasse. Fikk nettopp skifta på min, da sparte jeg penger på å slippe å betale for oljeskift. dejavu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Filteret er integrert i bunnpanna på E6x, bare denne koster vel 2000,-+ så kommer 12-15 liter olje til 200-300kr literen så en god del av summen er materiell. Men 8500,- er mye penger for et oljeskift ja men kassen er for kostbar til å la være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 okai da forstår eg litt meir . men korleis er det å finne ut den eine parkeringsensoren som har feil. den kjem å går . alt kutter ut når det er ein som har feil på seg .. dei fungerer heilt fint avogtil.. får ein lest av kem som har feil eller kan ein måle den ? fekk ikkje mykje hjelp i strømstad.. var på to verksted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå