Mr_Soul Skrevet September 9, 2014 Forfatter Skrevet September 9, 2014 Om du er dreven på å sveise så tar du m5 påtte, men hvis ikke ta en standard Simons fra bilextra med doble stusser ★sent from my wifi microwave★ Kan sveise ja
Kristiansan'årn Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 ikke forvent noe vidunderpotte, tipper inmaten ryker etter 1år og rusta tar den etter 2
Mr_Soul Skrevet September 10, 2014 Forfatter Skrevet September 10, 2014 ikke forvent noe vidunderpotte, tipper inmaten ryker etter 1år og rusta tar den etter 2 Da kjøper jeg ordentlig påtte
sveigis Skrevet September 10, 2014 Skrevet September 10, 2014 ikke forvent noe vidunderpotte, tipper inmaten ryker etter 1år og rusta tar den etter 2 Feil Rani. De pottene jeg har hatt ,har vart lenge ,like lenge som hvilken som helst potte fra Bilextra og lignende. Ihvertfall min erfaring. Jeg snakker nå om modelltilpassede potter til bil. Universal potter fra Biltema er vel heller så som så. Men over til Rigmor. Dette så jo ut til å være et fint utgangspunkt og Tourring er fint. Stå på og bygg fin Touring.
Mr_Soul Skrevet September 10, 2014 Forfatter Skrevet September 10, 2014 Feil Rani. De pottene jeg har hatt ,har vart lenge ,like lenge som hvilken som helst potte fra Bilextra og lignende. Ihvertfall min erfaring. Jeg snakker nå om modelltilpassede potter til bil. Universal potter fra Biltema er vel heller så som så. Men over til Rigmor. Dette så jo ut til å være et fint utgangspunkt og Tourring er fint. Stå på og bygg fin Touring. Spent å se på kvalitet når den kommer og jeg får kjørt litt med den på ☺️ Takk Takk, hun er ei fin dame Kristiansan'årn reagerte på dette 1
Mr_Soul Skrevet September 10, 2014 Forfatter Skrevet September 10, 2014 Har også fått nye MTX diskanter og mellomtoner av en kompis, HELT GRATIS
Mr_Soul Skrevet September 19, 2014 Forfatter Skrevet September 19, 2014 Resultatet etter dagens lille handletur
Mr_Soul Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2014 Da har jeg da selvfølgelig hatt innbrudd i bilen dagen jeg skulle ned å skifte caliper bak da
Mr_Soul Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2014 Fikk skifta caliper og lufta bremser da, nå henger ikke bremsen på lenger
Mr_Soul Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2014 Da var bilen solgt Sent from my iPad using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå