Gå til innhold

IcemanM5's E28


icemanM5
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Et lite tips hele vindus ramma, tro det eller ei koster 418,- på koed. Orginal. Part nr.41321868611

Og da mener jeg hele rundt under takk også. Når du har den av er det en gylden anledning til og ta rusta under asfalt mattene som er under vindus mekanismen.

Er aldri noe evig varene og lappe rundt der, men kan være en ide og bore noen hul der så vannet ikke blir stående under lista. 

Endret av bmwmaxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner vel med at "rustmannen" sjekka ut dette under sveisinga, så vil nok tror dette er tenkt på, og tatt høyde for ;) Grunnen til at ikke hele ramma ble bytta var vel fordi det kun var litt rust i underkant, og ellers ingenting på resten av ramma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra arbeid her, blir nok meget bra tilslutt! Har aldri sett de felgene på E28 før så det kan bli spennende :D Hvilken farge skal bilen få?

Takker for det, Poppy! :) Er ikke mange som har hatt disse på E28 nei, så det er jo det som gjør det litt spesielt da... :)

Endret av icemanM5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er det en liten oppdatering igjen, og bilde fra tilstanden pr.dags dato... :)

 

Har tilpasset frontfanger, bytta framstoler i den, og satt på noen andre vinterfelger inntil videre :)

 

I tillegg har jeg satt inn m-tech 2 ratt, fra en tidligere E34 M5 jeg hadde, og det synes såvidt på bildet av skinnstolene :)

 

post-46420-0-36669000-1424780169_thumb.j

 

post-46420-0-97912900-1424780187_thumb.j

 

post-46420-0-79206700-1424780207_thumb.j

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo en helt bedriten måte å feste ei hengerfeste-kontakt på.... :/ De skjærer rett og slett et svært hull midt på fangeren.... :s Så den bakfangeren ønsker jeg virkelig å bytte ut før jeg triller bilen inn i lakkboksen.... :/ Jeg har sett litt på fangeren, og prøvd å tenke ut noe smart, men klarer ikke finne en eneste løsning på hvordan dette kan bli fixa... Så jeg har bestemt meg for å bytte den bare... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassfiber fanger? v1... Slip baksiden av fanger rundt hullet legg glassfiber. Så slip ut hullet i fangeren så det er en lett overgang, ikke rett inn i hullet. Altså lag litt kon så legg glassfiber i hullet og dra det litt utover. V2.. Eller lag en glassfiber plugg. Fest på baksiden med å legge ei plate med glassfiber. Så slip over hull/ propp. Så kan du legge enten fibersparkel eller multilight sparkel fra wuert. Anbefaler v1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...