Zubzero Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 (endret) Er hos dama i Stavern, skulle ta ned taket på vei hjem til oslo når jeg dro derfra, taket går ned i bagasjen med bagasjeromslokket står rett opp som ett rakettbatteri og jeg får feilmeldingen '' Roof impaired '' Taket nekter å gå ned eller opp og jeg kan ikke dra noe sted =( noen som har løsningen ? Dette er en BMW z4 e89 23i 2009 mod Endret Juni 30, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 1!
awt Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Prøv å koble fra batteriet en halvtime, om du kommer til vel og merke.
Zubzero Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Skrevet Juni 29, 2014 Takk ! bare nappe av den røde kabelen ? hmm eler er det det batteriet som sitter i bagasjerommet ? eller i motorromet.
awt Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Det enkleste er å ta den sorte (minus). Batteriet sitter normalt bak.
Zubzero Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Skrevet Juni 29, 2014 Prøvde og kan bekrefte at det ikke nullet feilen ,) Det nullet tydelighvis det meste av lagrede data ,) bilen står heldighvis i garage, men hvordan jeg skal få den til en forhandler i morgen aner jeg ikke...... kan ikke kjøre med bagagelokket oppe
SweetBMW Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Kommer du inn i bagasjerommet i det hele tatt? Skal være en rød wire baki der som kobler fra motor og greier. Da skulle du klare å lukke alt med håndmakt
Zubzero Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Skrevet Juni 30, 2014 Ja det gjør jeg... Spurte på et engelsk forum også, de mener at det er ingen manuell metode å ta taket på eller av på e89
Zubzero Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Skrevet Juni 30, 2014 Z står nå hos bmw, jeg kan bekrefte at det ikke er mulig å åpne eller lokke taket manuelt, de måtte skaffe et spesialverktøy fra en annen bmw forhandler som kan gjøre dette. Deretter er det sannsynligvis en sensor som har tatt kvelden. Tommel opp for garanti hvor jeg kjøpte den ,) SweetBMW reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå