Skårholen Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg forhandler SRE, men greier ikke noe sinnsykt gode priser da jeg ikke er noe volumforhandler. Dog selger jeg SRE fordi det alltid leverer og fungerer meget bra. Send gjerne en mail så kan jeg sette sammen et tilbud til deg i ledig tid. SRE = Spec eller?
TRF Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Stig, da må du lese mitt første innlegg på nytt. Det er jo nettopp det jeg sier, 4 puck er "helt fint å kjøre med", men er ikke lagd for å tåle den bruken det får i det daglige. SRE = Sachs Race Engineering
stig. Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Stig, da må du lese mitt første innlegg på nytt. Det er jo nettopp det jeg sier, 4 puck er "helt fint å kjøre med", men er ikke lagd for å tåle den bruken det får i det daglige. SRE = Sachs Race Engineering om den clutchen "bare" går i 15 år , kontra 20 tror jeg neppe eier/trådstarter bryr seg så voldsomt mye om. jeg mener nå fortsatt det, skal han kun bytte lamell fordi han får den billig og rask, så kjør på. han må gjerne bytte til annen trykkplate også, men såklart da blir jo litt av comforten borte, (avhengi av hvor "værst" trykkplate han mont)
Kristiansan'årn Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Skrevet Juli 1, 2014 svinghjulet er 40 dager gammelt, og 240mm, tror det blir å bestille 6 puck fjæret som er litt snillere men fortsatt kan herje på bane med. -og trf sendte deg mail i går.
S.Hafsmo Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Hvorfor vurderer du pucket clutch overhodet? Jeg hadde forsterket clutch som skulle tåle 800nm som ikke var pucket, så jeg ser ikke helt hvorfor du skulle ønske pucket clutch på en original M60? Forøvrig ville jeg aldri gjort det på en DD igjen. Man ødelegger komforten for hverdagsbruk fullstendig. Jovisst går det greit, men dedikert banebil er definitivt å anbefale, da de ikke lett lar seg kombinere med hverdagsbil.
Kristiansan'årn Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Skrevet Juli 1, 2014 vurderer pucket cluch da jeg har fått sansen på banekjøring og jeg ikke har råd til clutch som tåler 800 nm.. så tenkte jeg detta da siden jeg liker å leke litt Hvorfor vurderer du pucket clutch overhodet? Jeg hadde forsterket clutch som skulle tåle 800nm som ikke var pucket, så jeg ser ikke helt hvorfor du skulle ønske pucket clutch på en original M60? Forøvrig ville jeg aldri gjort det på en DD igjen. Man ødelegger komforten for hverdagsbruk fullstendig. Jovisst går det greit, men dedikert banebil er definitivt å anbefale, da de ikke lett lar seg kombinere med hverdagsbil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå