Mr Mykland Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 hei, noen som vet om hengerfeste til sedan passer touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Dette finner man enkelt ut selv ved å sammenlikne delenumrene fra delekatalogen. Jeg plukket ut en tilfeldig modell med et gitt utsyrsnivå og der er ikke hengerfestet likt. Om det er enkelte parametere som kan påvirke dette vet jeg ikke, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Okei, får sjekk litt da takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Er ikke likt nei, er ikke likt på touring med og uten M fanger heller, eller dvs regner med selve festet er likt, men kroken er forskjellig. Har drevet og kikket på det selv, har veldig lyst og montere men er forbanna dyrt.. Blir fort 6-7000.. Får se neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Ser etter brukt men er jo bare til sedan stortsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Det kan du bare glemme.. Faen ikke og oppdrine noe sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Nei desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå