bmwfreak89 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 hei, på tanke med eukontrol så må jeg få slette to feil meldiger jeg har fikksa, så er det noen i akerhus omr som kan være behjelpelig med det? å hvor mye man skal ha for det.haster litt å få det gjort.,mvh ole b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Akershus er stort og det er en ekkel by i midten. Hvor i Akershus holder du til? stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 jeg holder til på råholt.like ved gardemoen;) ja akkershus er stort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Sjekket her da? før du laget ny tråd. http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Ok, Råholt er ikke så langt - det er iallefall på riktig side Har et lite snev av fritid på vei fra jobb i dag, så kan evt. kikke på det da hvis du vil møte meg et sted. Sender deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Har utstyr til å slette feilkoder. Holder til på Jessheim. BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå