Peak Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Som topic sier Fra 72,6 til 74,1 Hvem kan gjøre dette? Hørt med Østfold Felgteknikk, men en uke leveringstid faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Oslo Felgretting kan nok også ta på seg slike oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Takk for svar Saltkjelen. Han ville absolutt ikke anbefale noe slik. Ingen andre? Trenger svar asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 http://www.felgteknikk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Har allerede hørt me dem Sjøbuse, men halvannen uke leveringstid, blir dessverre noe drøyt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 http://www.sarpsborg-karosseri.no/innhold/106/flash/nyheter/newsitemid/102/felgretting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Hvorfor er en uke lang tid? Ingen som tar sånt mens du står ogventer... lever mandag, hent fredag...monter felger på kvelden, og kos deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Er faktisk felger jeg skal kjøpe, ikke felger jeg har. Har akkurat pungtert på sommer -settet jeg har nå, så jeg kjører på "reservehjulet". Planen var uanset å selge det pungterte settet og kjøpe nye hjul. Gidder da ikke koste på nytt dekk på det pungterte settet, da jeg ikke lengre vil ha dem. Derfor kan/vil jeg helst ikke vente i over en uke på Østfold felgteknikk. Men jeg kjøper settet uanset så får jeg håpe det dukker opp noen som kan ta på seg en slik jobb ila. en dag eller to, kan vel ikke være store jobben dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 http://www.sarpsborg-karosseri.no/innhold/106/flash/nyheter/newsitemid/102/felgretting Skal også slå på telefonen til disse Sjøbuse, takk for input Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Oppdraget ble utført av Østfold Felgteknikk og kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 6 dager før de var helt klare. Hadde de derimot ikke hatt så lang "venteliste" ville det nok kun tatt en dag eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 er det lov og spørre hva det kostet og få frest opp fire senterhull ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 1200,- havnet det på. Dersom du leverer felgene med dekk på, må du også betale for av/på montering av disse. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 300kr felgen er jo overkommelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå