Team leader Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Godt det ordner seg. Hadde nettopp en runde med vacumslanger selv da jeg manglet inntil 0.5 bar ladetrykk. Fant ingen direkte lekkasjer men de var gamle og råtne så etter å ha bytta alle så var bilen frisk som en fisk etterpå med fullt ladetrykk. Spørs om det ikke var der feilen din også lå da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Ja det er godt mulig. Ny LMM har ikke vært helt suksess så langt dessverre men ladetrykket er ihvertfall iorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team leader Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Ja det er godt mulig. Ny LMM har ikke vært helt suksess så langt dessverre men ladetrykket er ihvertfall iorden Nei har ikke noe tro på at det var lmm som var deffekt på din heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Nei det ser ikke sånn ut. Målingene på gjennomvarm motor er ganske like på ny og gammel LMM. Har dog bestilt meg en Pierburg LMM når jeg først var igang med å teste nye LMM`er for denne skal ha en noe annerledes karateristikk enn Bosch ifølge flere svært fornøyde brukere på et engelsk forum. Så får jeg se hvordan den oppleves i forhold til Bosch De mente den var litt mer inspirerende å kjøre med og det ønskes jo alltid velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team leader Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Blir spennende å høre hva du synes om den da=) Ble ikke ny bimmer denne gangen desverre, endte opp med en 07 S8 5.2-V10 så gjennstår å se om man blir like fornøyd med denne=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Ja det er jo en skikkelig grombil så det går vel ikke å bli misfornøyd med den skulle en tro Du må ha lykke til med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team leader Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Ja det er jo en skikkelig grombil så det går vel ikke å bli misfornøyd med den skulle en tro Du må ha lykke til med ny bil Takk takk. Ja den er ikke så verst=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå