Otis Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Hallo Har feil med at CCC plutselig begynt med å gi veldig høy lyd til kun venstre fordør. Men de andre høyttalerne får lyd de å, men de oppfattes som kraftig dempet. Ved en restart av CCC, ved hjelp av knappe kombinasjon, så virket det i noen minutter så ble det dårlig igjen. Gjorde dette 5 ganger når feilen kom, og noen ganger fikset det seg, andre ganger ikke. Lyden ble også skurrete ved en anledning. Ellers har bilen å ordnet seg selv flere ganger, mens bilen er i bruk. Har ettermontert forsterker som erstattet den originale, om det har noe å si. Er det naturlig å tro at det er CCC feil? Eller kan det være forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Selv om CCC ikke akkurat er kjent for å være problemfri, vil jeg nok likevel mistenke forsterkeren her. Har du den originale slik at du kan prøve med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Joda. Den originale står på plassen sin. Dog er det koblet om litt der bake. Startet denne tråden for å få litt mer kjøtt på beinet til jeg kommer hjem dra en liten helgetur. Da skal jeg se nærmere. Skal på langferie med bil om 14 dager, så det passer dårlig med CCC feil. Det eneste som gar skjedd i set siste er at bilen fikk en totalt oppdatering. Men feilen kom jo først 2 uker etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Forsøk å koble det tilbake om det er enkelt, og ta det derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Da har jeg sett litt nærmere på dette forsterker opplegget. Det var dessverre ingen mulighet for å gå tilbake til originalt, sånn helt umiddelbart, for testing. Det er hentet signal fra en plass som jeg ikke ser, og dermed er ikke de vanlig + og - i bruk. Signal kablene gikk videre fremover, bakom side deksel i bagasjerommet. Fikk lyden til å være OK i noen minutter ved å koble av strøm til forsterker og på igjen. Tenkte da å evt låne meg en forsterker for å teste i noen dager, eller bare kjøpe noe billig for å erstatte det til ferien. Eller har noen andre noe lurt å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Da har jeg sett enda nærmere på problemet mitt. Byttet om + og - på RCA kabel til front og feilen følger ikke med den holdt seg på samme dør. Dermed er det defekt forsterker. Så får vi se nærmere på forsterker etterhvert. Er man heldig så er det defekt gain justering bare feks. Men kan noen andre fortelle meg om man kan hente RCA signal rett fra CCC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Det er ikke mulig nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Mitt oppfølgingsspørsmål blir jo da. Hvordan gjør man det da? Det er RCA kabler for foran, bak og sub inn på en forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå