tambur4 Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Jeg har en E28 528i fra 1982. Hvilke ratt kan jeg bruke? Har bare forstått at jeg må ha grovtanna ratt, og IKKE ratt fra E30. Men "alle" ratt på ebay passer til både E30 og E28... Kan jeg bruke ratt fra E12 (tenkte på 3 ekret sportsratt)? Hva med Alpina-ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Hmm, jeg syens jo M-tech rattet er flott i E28 Ikke Alpinaratt i en ikke Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 M-tech er fint. Men på ebay er de aller fleste til bla E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Mulig jeg tar feil men trodde dette passet på alle modeller jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Er et skille i 1985. De tidlige modellene (E28) har grovtanna ratt, mens de senere modellene har fintanna. Usikker på om det er forskjellige typer på E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå