UFC Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Hei. Lurte på om noen her veit hvordan jeg kan få blinklysa på (2008 mod, E92) til å lyse SAMMEN med parklysa?Har sjekka litt omkring men finner ikke noe konkret svar.Legger ved ett eksempel bilde under: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 us modul søk på Google så finner du mange som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Takk.Jeg fant denne. http://www.partsandretards.no/diverse/elektrisk/us-modulPasser den?Vil Angel eyesa lyse sammen med blinklysa? vil blinklysa være like sterke hvis jeg kjører med parkys og blinklys sammen som de er til vanlig?Er det ingen mulighet å slippe alt det med moduler osv? Er det ingen mulighet å bare kode dette om? med PC og diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Ja tror de fleste moduler er universale:) Tror blinklysa lyser 30-40% etter det jeg har sett folk si på nettet. Koding skal vell gå på din bil. Se i diagnose tråden, sikkert noen der som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Husk at disse us modulene, blir sykt varme! Kan smelte annen plast i nærheten, og faren for brann er vel ikke å utelukke på disse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Okei, da prøver jeg å ser om de på diagnose tråden har en løsning.Takk for hjelpen til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 For all del ikke monter noe jalla modulgreier. Dette er en veldig enkel kodejobb, så vil absolutt anbefale det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 For all del ikke monter noe jalla modulgreier. Dette er en veldig enkel kodejobb, så vil absolutt anbefale det. Ja, syns det blir det. Så vil aller helst slippe moduler. Du vet vel ikke sånn tilfeldigvis om noen i nærheten av Drammen som kan denne jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Jo det er det vist du leser i linken jeg sendte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå