Bayerische Motor Werke Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Hei. Jeg skal kjøpe meg en 740d x-drive 2011 mod. Er det noen svakheter på denne? Noe spesielt jeg må tenke på se etter? Hvilket utstyr må bilen ha for å få solgt den igjen? Jeg har en E61 nå og har hatt ALLE svakhetene på denne.( byttet turbo, byttet reimhjulet, rep av ledningsnettet i overgang tak bak dør) Veldig takknemlig for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Hvis du ikke har hatt trøbbel med panoramataket ennå, ville jeg varmt anbefalt deg å vente med å selge denne bilen innen den tid Spøk til side, virker som du har kjøpt alt? Se etter basistingene, vet lite selv om F01, men hører mye bra om de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Ja, jeg har kjøpt Dette ble utstyrs lista: 740D xdrive 2011 S1CDA Brake Energy Regeneration S423A Floor mats, velours S548A Kilometer-calibrated speedometer S1CBA CO2 package S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S2BXA BMW LA wheel, dual spoke 253 S2VBA Tyre pressure control (TPC) S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S453A Climatised fornt seats S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CAA Fine woodgrain version, ash grain, anthr S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6VCA Control for Combox P7R7A Innovation package S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S863A Retailer Directory Europe S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8THA SPEED LIMIT INFO S8TLA Daylight front and Hech active S8TNA Daytime running light on menu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Har du ikke en tråd på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 nei, det har jeg ikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Synd. Alt for lite F01 å følge med på her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 nei, det har jeg ikke...... Da er det bare å få laget seg en tråd, F01 vil vi gjerne se mer av her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Vi har en '11 modell 740xd og er veldig fornøyde med den, har ikke dukket opp noe for oss fåreløbig vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Synd. Alt for lite F01 å følge med på her inne. Da er det bare å få laget seg en tråd, F01 vil vi gjerne se mer av her på forumet Jeg kan sikkert starte en tråd. Har begynt å programmere litt for å få de funksjonene jeg vil ha. Fredrik 90, Ron Jeremy og S.Hafsmo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Ante ikke at disse bilene kunne fås såpass langt under 1 mill, tror jeg må ta en sånn til vurdering når jeg skal bytte om et par år. Må være utrolig komfortabel bil å ratte rundt i vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VVIINNYY Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Da er vi iallefall 3 her inne som har skaffet oss F01 740d Xdrive, var å hentet min på tirsdag etter lang planlegging. Suveren bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Gratulerer med ny flott bil. Du har mye av det riktige utstyret. Hvis det er noe du bør passe på så er det å ikke smelle dørene igjen. Soft Close funksjonen liker ikke det så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VVIINNYY Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Gratulerer med ny flott bil. Du har mye av det riktige utstyret. Hvis det er noe du bør passe på så er det å ikke smelle dørene igjen. Soft Close funksjonen liker ikke det så godt. Skal passe på det Mye nytt utsyr for meg i denne bilen, men finner utav det meste, var ikke klar over det du nevner med Softclose. Har forresten noen her inne noen erfaringer hvor man kan få kjøpt en bagg. matte til en ok pris? Fikk med gummimatter og velour til coupe, men det lyse interiøret i bagg. rommet må beskyttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 GS Bildeler har original matte til bagasjerommet til kr 1277,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VVIINNYY Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 GS Bildeler har original matte til bagasjerommet til kr 1277,- BG bildeler på Hillevåg skaffet for 1277,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå