Gå til innhold

Skal kjøpe bil. Trenger innspill på denne takk! :-)

jensky18
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å leter etter bil, og har funnet en 5-serie jeg svært mye ønsker å kjøpe.

Jeg sliter litt med å svelge prisen på 319k, kanskje spessielt siden den ikke har navi proff eller hifi...

Hva synes dere om denne? Er den noe å gå for? Takker for innspill.

Sjekk bilen på finnkode 49779384

Klarer ikke bestemme meg :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke uttale meg så mye om prisen - har ikke fulgt så mye med på E61 i det siste, men synes jo at denne var litt merkelig utstyrt egentlig.

M-sport er jo et pluss, men liten navi og stereo i tillegg til liten motor hadde vært no-go for meg. Rattvarme er tydeligvis fraværende på denne (jeg kjøper aldri bil uten dette igjen).

Fargen og bilen ellers var jo veldig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme bil selv med akkurat samme "lille" motorn ;)

Klarer meg fint med 520 jeg.

Skal jeg ha "ræzerbil" så kjøper jeg ikke 5 serie uansett ;)

Eneste forskjell fra denne og min er vel at jeg har nyere type navigasjon.

Ser pen ut i blå og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med vertfall en positiv tilbakemelding pure_stig;p

Er du ellers fornøyd med bilen? Noe du savner, evt er ekstra godt fornøyd med? :-)

Jeg er egentlig helt superfornøyd med bilen.

Vurderer i disse dager salg, men det er kun for at jeg faktisk ikke trenger så stor bil, og gjerne vil gå ned på lånet da jeg vurderer større båt...

Klarer neppe å kvitte meg med denne bilen. Hvis det ikke kommer en og byr meg mer enn den er verdt ;)

Noe jeg savner med bilen? hmmm.. nei jeg savner faktisk ikke noe.

Jeg har hatt mye Audi før og syns bmw ligger langt føre både med utseende og kjøreglede.

Syns E61 karrosseriet er mye finere enn de nye bmw også. Derfor valgte jeg heller en E61 fremfor nyere. (MEN det er smak og behag)

Lykke til med bilkjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig i at prisen blir for høy med tanke på at kanskje det mest tiltrekende utstyret mangler. Jeg har fått litt snusen på denne istede

FINN KODE 49486252

Han har nettopp gått ned 20 000 i pris, her har du alt utstyret samt at den kun er en 1' eiers bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du burde bestemme deg for hvilken bil du ønsker i forhold til behovene dine, det ene er en "familiebil", mens det andre kan mer kalles en "ungkarsbil". :)

Hadde også vært greit om du linket til annonsen istedenfor å legge inn finn.no-koden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...