Gå til innhold

Bmw e39 523i spinner bare på et hjul!?

Victorboye
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

jeg kjøpte meg en e39 for ca 2 måneder siden. jeg har kjørt den littegrann (har ikke lappen) og har finni ut at den spinner bare på et hjul.

er det noe jeg kan gjøre for at den kan spinne på begge? eller må jeg bare leve med det ?:(

takk for alle svar ! 

MVH Victor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja åssen den blir i forhold til nå er jo an smaksak, jeg har pendla i sikkert 3 år kun med biler med sveisa diff, man blir fort vant til det, og det er morro hvis man bare skal burne og ikke minst masse morro på vintern, men den vil jo bryte mye i sving(spesielt rundkjøringer kan du kansje merke dette) og det dreper foringer i bakaksel rimelig fort,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og unødvendig slitasje på dekk. Har kjørt med sveisa diff i en måned. Ikke gøy i det hele tatt.

det spørs jo hva du skal bruke bilen til da ;-) som en rein herjebil/leke/sladde så er sveisa diff helt gull, det er billig og holdbart og man veit hvor man har bilen hvis man skal clutche ut børsa på vintern :-P

på en bruksbil er det jo ikke veldig og anbefale, spørs jo litt hvor mye du kjører å da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

vent på vinteren og snø så spinner den på begge :) eller bytt til de dårligste og smaleste dekka du kan finne.

alternativet er å få montert en diff brems for ja, 15-25000 tusen. eller sveise og få en bil som kun er brukanes til drifting og spinning ;)

en komplett m5 bakstilling er vel også et alternativ da denne har diff brems.

Vegardb17: ja, eller fylle diffen med sagflis.  :stupid:

om det er viktig å bruke minst mulig penger med minst mulig kunnskap og vil få til dette ville jeg kjøpt en eldre 5-serie med dette montert fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...