Nytern Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Tipper jeg har dem Hva om jeg plutselig fyker sørover, skal jeg gi deg beskjed? Du skjønner, jeg hungrer etter Pizzanini.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Hei. Jeg er interessert i felgene dine, og lurer på hvor langt på vei du klarer å møte meg, om jeg byr deg 3000,- for dem...? Jeg bor i Trondheim. Mvh Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Hoi! Gi meg etpar hundre i diesel og jeg møter deg på Berkåk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Send meg nr ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Først til mølla, ikke solgt før jeg har en definitiv avtale om henting/overlevering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Hva med tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Tirsdag passer fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 ... Nok et avlyst salg. Jeg gir opp, dette blir for dumt. Utrolig kult å sette av dagen og å bære hjul ut i bilen for så å bli servert nok en unnskyldning fra enda en kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Opp igjen en tur. Kan bringes retning Kristiansund i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Faen, trodde du skrev kristiansand. Solgte et sett slike felger for 1 år siden, hatt lyst på de igjen. . :/ ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Pfft, samme greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Kom ned hit så kjøper jeg de ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Blir nok litt i lengste laget dessverre 80? mil tur/retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Du kan sove over og få b&b bead & breakefast(ikke biff & bj)? ★sent from my wifi microwave★ Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå