Nytern Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Haha, det høres koselig ut! Skal til Gjøvik førstkommende Onsdag, kan leveres ca overalt mellom Tynset og Gjøvik evt. Hamar, Elverum, Lillehammer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Nå har dere sjansen søringer! Fyker forbi Oslogokk i helga, skal til Tyskland. Hvis noen vil ha de overlevert på veien, greit! Dvs, de kan leveres fra Tynset til Svinesund så lenge vi snakker E6, jeg orker ingen avstikkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Opp en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Æsj hvorfor skal du bo så langt vekke? Disse hadde blitt supre vinterhjul på sleden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Jammen, de kan leveres strekningen Tynset - Svinesund i helga Bare å stille seg langs E6! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Ahh, Bergen.. Det blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Hehe, Bergen er litt verre ja.. Er ingen som selger hjul på denne siden av landet! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Jammen.. Er jo ingen som kjøper hjul på denne siden av landet! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Hadde kjøpt dem, hadde jeg bare hatt nok penger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Hehe, jaa.. Sånn er det for mange virker det som. Jeg skjønner det jo, er jo derfor jeg selger.. Moneyz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Soooooooooolgt! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå